Új hozzászólás Aktív témák

  • KFORboy

    senior tag

    válasz zoli62 #24 üzenetére

    Még inkább vicc, hogy minden új kedvezmény vagy bármi akció van, az csakis az új ügyfél jellegre épít, régi ügyfél max akkor kaphat belőle ha fenyegetőzik a felmondással... akár hűség felmondás és kedvezményezett különbözeti ár kifizetés és teljes felmondás utolsó napjának utolsó pillanatában mikor már fizetnék a kasszában, mondják, hogy BOCSI, mégis lehet, csak léccike ne mondjak fel... :((

    Ha a UPC 1 személy lenne, már nem is tudom hányféleképpen erőszakosan meggyilkoltam volna, annyiszor keserítették meg az életem vagy épp a miattuk kivett és elbaszott szabadnapom (mert HUPSZ a telefonos asszisztens balfék volt, mégsem jön ma szerelő... de semmi baj, itt egy másik időpont egy héttel később, aztán jajj aznap se jönnek, de sebaj, holnap mindenképp jönnek... mindezt azért, hogy ledobjon ide nekem egy ConnectBoxot, mert kábel aktív jellel van, az előző bérlő által... mindezt jeleztem is, de nem lehet csak úgy elmenni egy CB-ért... -.-" meg a papírozás 3-4 x jön ki 3-4 féle verzióban. mailben és a franc sem érti és látja át, hogy most mi micsoda, melyik a hibás, melyik a korrekciózott helyes...)

    Hogy a MyUPC profilom a mai napig nem tudom használni, a UPC WiFree-t sem tudom használni.

    Nonszensz módon amatőr, siralmas ahhoz képest, hogy milyen képet próbálnak festeni magukról reklám szinten...

    Ehhez képest Diginél szimplán csak működik minden; LAN bedug, PPPoE csatlakozás... kész.
    CB-ot meg hetente újra kell indítani, de minimum 3 hetente-havonta mert látványosan belassul, anomáliákat, bugokat szül.

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

Új hozzászólás Aktív témák