Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee5016

    őstag

    Mindkét hsz-sorozatot végigkövettem.....én csak egyet nem értek......
    Mi annak idején fakultációban tanultuk a számtech-et...(ugye akkor még Basic) és semmire nem mentünk vele, mert a fejlődés akkora,és olyan gyors volt,hogy kiesett a nyeregből mindenki egy időre.Ki hónapokra ki évekre...mégis élünk, vagyunk vele ,nélküle......
    Szerintem az elmúl 5-6 évben különösen(előbbre nézve tán 10 éve) mindenki aki megszerez valamilyen szintű tudást ,már mindjárt informatikusnak érzi magát.Csak ülni a gép előtt és jól keresve ebből meg lehet élni..... Az pedig már fel sem tünik senkinek,hogy a baj az ott van,hogy nincsen semmilyen szinten az oktatási rendszerben egy igazi végigképzés sem...Tehát egy sima szakmunkásképzés nem müködik rendesen ,mert a végzett tanulók 50%-a még számolni sem tud rendesen,Olvasni talán,de az olvasott témát ÉRTELMEZNI,meg talán 10%.....Röviden tömören...Gyökereiben hibás a rendszer....Az alapok nincsenek meg...
    7-8 éves gyerekeknek nincsenek megalapozva az ismeretei...onnan mindegy merre megy soha nem válik teljes értéküvé az ismerete...Pedig oda még számitógépet sem kell biztositani vagy ha szaki lesz akkor fúrógépet vagy festőecsetet sem ugye....Persze vannak kivételek és (ön)szorgalmú tanulók is de az átlag kritikán aluli.....
    Megkapom a 16-18 éves végzős tanulókat...és annyi nem megy hogy sima %-számolást fejben lezavarjon.... :F

    [ Szerkesztve ]

    Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---

Új hozzászólás Aktív témák