Új hozzászólás Aktív témák
-
papasoft80
tag
A 72 óra az a végső határidő. 48 órán belül fel kell venniük veled a kapcsolatot, megadva az elhárítás várható idejét is.
Minden kimaradás esetén érdemes bejelenteni. Azt persze vissza kell utasítani, mikor azt mondja a telefonos kisasszony, hogy "a hiba elhárítását megkezdtük". Mert ezzel hallgatólagosan hozzájárulsz ahhoz, hogy a 72 órás számlálót "megállítsák".
Azt is figyelembe kell venniük, ha egy hibát elhárítottak és 72 órán belül ugyan azt a hibát bejelented, akkor az nem új hibaként jelenik meg, hanem a régit kell "visszanyitniuk" így ha sűrűn van kiesés, akkor em kevés összegre vagy jogosult. Ugyanis kötelezően kell fizetniük arra az időre, mely a bejelentéstől eltelt 72 óra és a VÉGLEGES elhárításig eltelt. -
Zitronensaft
aktív tag
Én a leírtakból arra következtetnék,hogy az adott modemek esetleg áramszünet miatt nem szórtak wifit..mert ugye van olyan hogy leszakaszol az áramszolgáltató egy területet..és akkor az aktív vonali eszközök közül elég ha egy nem kap áramot,igen nagy területen szűnhet meg a szolgáltatás. Főleg reggel 8 körüli kezdetű és 16 óra körüli végződésű kimaradásoknál lehet gyanakodni hasonló okokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Corel Draw topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Hardcore café
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...