Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz -szp- #5 üzenetére

    egyszer régen, egy messzi-messzi galaxisban, volt egy kábeltv szolgáltató, ahol szakemberek irányították a céget és minden működött szépen. majd jött a gonosz sith nagyúr, és lecserélte a szenátust egy könyvelőre. attól kezdve az elsődleges szempont a költségcsökkentés lett. egy jó hálózatot nem lehet két nap alatt összeborogatni, pár évig elgurul magától karbantartás nélkül, de nem a végtelenségig. és amikor eljönne az ideje, hogy ismét rendes karbantartást kapjon a rendszer, akkor a könyvelőt a gonosz nagyúr lecseréli egy olyan főnökre, akinek a méltatásában az a fő pont, hogy milyen remekül csökkentette a költségeket a román upc-nál.

    kettőt se fogsz pislantani, majd jön a nagy meglepődés, hogy felszámolják a magyar upc callcenterét és viszik romániába a melót és majd onnan intézik az előfizetői ügyeket.

    a másik nagy probléma, hogy az upcnak régen nem volt tisztességesen elektronikusan dokumentálva a hálózata, és nem hiszem, hogy azóta ezt megcsinálták. amennyire én tudom, egy csomó fontos infó csak a szerelők fejében van meg, akik közül nem keveset most kirúgnak. a fejükben levő infókkal együtt, amikről nincs backup.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák