Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Intruder2k5 #31 üzenetére

    "Azt mondjuk érthető módon a "T" sem tudhatja": tévedés, ez teljesen érthetetlen és elfogadhatatlan. Van ez a telefon nevű dolog, a t-nek hallania kellett volna róla. Az ügyfél valamikor bejelenti a hibát, ma már zömében telefonon, akkor meg kell kérdezni tőle. Pontosabban fel kell neki ajánlani időpontokat, ha az ügyfél elfogadja, akkor máris tudja a tré, hogy mikor lesz otthon.

    ráadásul ha az ügyfél elfogadja az első időpontot, akkor addig nem lenne szabad felfüggeszteni a hibajegyet, az a szolgáltató statisztikája.

    "Ezért tartottam jobb megoldásnak azt, ahogyan anno a RubiCom-nál működött, hogy a telefonos üfsz csak annyit mondott, hogy majd a szerelő fog keresni időpont egyeztetés végett": lehet, hogy neked ez jobb (mondjuk nagy cégnél nem működik), de jogszabályellenes. Konkrétan az upc szerelőit egy tabletes alkalmazással vezénylik már több, mint egy éve. ahogy megcsinálták, az szintén nem jogszerű, de mindegy...

    "Na meg eleve ha mondjuk hét elején bejelent egy hibát, és csak vasárnap tudja fogadni a technikust, akkor már elbukott a 72 óra.": ebben az esetben, ha van róla hangfelvétel, jogos a hibajegy felfüggesztése.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák