Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NKing

    tag

    válasz exedoc #76 üzenetére

    Szvsz itt is ugyanarra megy a trend, mint többi IT-dev területen: teljes mértékben a popó alá tenni mindent, hogy a játék-fejlesztő arra koncetrálhasson, ami a feladata - a teremtésre-alkotásra. Behúzza a ZBrush modellt, vesz pár megascan asset-et a Quixel-ről és összelegózza a világot, majd aláteszi a logikát és fizikai működést, amikhez szintén kap egy objektum-alapú UI-t. És ez tök dícséretes, mindent számol a motor, a játék-designer pedig létrehozhat bármit.

    Egyébként az, hogy lehet 100 milliárd polygonnal számolni nem azt jelenti, hogy kell is - egyrészt nem látsz el olyan messzire, másrészt van kitakarás (az ezzel való számolás már alap feature), harmadrészt akció közben nem is veszed észre, ha kevesebb a poly-count. A poly-count egyébként sem feltétlenül jelent nagy számításigényt, már régóta a shaderelés viszi el a teljesítmény nagy részét

    Amúgy meg no offense az XBox Series X irányába, de a múltkori bemutatók jelentős űrt hagytak: Aha. Akkor ennyi lesz a "next-gen"? ...Most pedig nézzük meg ezt az engine-t. Ez a next-gen! És külön öröm, hogy a PS5-ön fut, amiről mindenki pusztán a TFLOPS alapján leírta, hogy "gyenge" lesz. Nem lesz gyenge - mert nem elég, ha FLOPS-ban valami erős, erre már sok példát láthattunk, pláne egy konzolnál, ami erősen célhardver, ennek megfelelő +funkciókkal.

    Nagyon várós a PS5 bemutatása, az exkluzívok pedig tuti biztos, hogy ilyenek lesznek vagy nagyon hasonlóak. :R

Új hozzászólás Aktív témák