Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz BoneDragon #172 üzenetére

    Mindenki a régi időkkel jön, hogy régen is így volt ez, aztán a PC behozta a konzolt, sőt túl is szárnyalta stb. Ez igaz is volt, talán most is az lesz. Viszont amit itt a PS5-nel látunk az merőben új. Ilyen még nincs PC-re, és nem kevés idő lesz mire kitalálják, hogy ez hogy fog működni PC-n, de ahhoz pár hardvert át kell alakítani, illetve kéne egy új API ami kezeli memóriaként az SSD-t is. Gondolom nem kell magyarázni, egy ilyen szerteágazó iparban mennyi idő mire kitalálják, lesz új szabvány, rááll az ipar stb. PS5 elhúzott. Hangsúlyozom. Itt a PS5 és az új Unreal motor együttes ereje durva. A többi játékmotor nem fog csodát tenni egy ideig. Az Epic most kitalálta hogy lehet hatalmas poligonszámot kirenderelni fele munkával. Nem kell low és medium poly modellekkel szarakodni, nincs normal map, nincs lightmap. Gyakorlatilag fele annyi idő alatt vagy talán még kevesebb idő elkészíteni egy játékot. Mindenki írja, hogy valószínűleg évek óta készítették. Valószínűleg az új motort készítették évek óta, a Quixel asset-jeinek jó része már régen kész volt amit még kiegészítettek. Unreal Engine 4 felhasználóknak ez most is ingyenes aki nem tudná. Jelenleg is használom, bárki használhatja ingyen, igen a demo-ban látható minőséget is akar. Az már más kérdés, hogy az unreal engine 4-be beraksz 10-15db ilyet egy jelenetbe aztán instant crash. UE5 meg többszáz, sőt többezer ilyet kezel mindenféle megkötés nélkül. Sokan még mindig nem értik mi történt itt, és mekkora a fejlődés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák