Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Andrew_31 #29 üzenetére

    van 1.4 turbo kategoria Kiskunlachazan evek ota
    amugy a Charade GTti motorja 1.0 12v alapbol...es turbos is

    több drón kell ;P

  • DRB

    senior tag

    válasz Andrew_31 #29 üzenetére

    Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban” :DDD, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról. ;) Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok. :D Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert. :) Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő. :DDD De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem :D), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt. :)

    (#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák