- Synology NAS
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
"az előfizetők meg rosszul jártak"
Ez konkrétan nem igaz! Én aztán utálom ezt a jelenlegi bagázst, de ezzel a szabályozással kivételesen egyetértek, ugyanis némely szolgáltatóval nagyon elment a ló, már éppen ideje volt kicsit visszarántani őket a földre. 1994 óta van előfizetésem itt-ott, de az idén kötöttem a legelőnyösebb deal-t, az egyébként reális 1 éves hűségidő mellett. Korábban a 2 éves időtartam alatt is sokkal roszsabb csomagjaim voltak, bár az kétségtelen, hogy a UPC -pontosabban a nevükben eljáró cég suttyó ügynöke- elég tetű módon megpróbált átb*szni és rábeszélni egy számomra előnytelen konstrukcióra, de miután ráraktam a telefont, 1 órán belül már jött is az előnyös ajánlat.
"igen, rosszabbul, mert ott bizonytalanságban maradt a szolgáltató az ügyfél megtartása kérdésében."
A szolgáltató jelentős része korábban SEMMILYEN módon nem érezte szükségét, hogy a korábbi ügyfeleket megtartsa! A 2 éves hűség egy dolog, de amikor az lejárt, nem egyszer szembesültem azzal, hogy számomra, ezeréves előfizetőként a legjobb csomagok el sem érhető, kizárólag az új belépők élhettek velük. Mint egy pilótajátékban, ahol csak az új belépő értékes. Nem értem tehát, hol és mit rombol ezen az új szabályozás?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!