Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz bambano #14 üzenetére

    Azért a 2 éves hűség alatti szolgáltatói visszaélésekről is beszélheténk. Sőt, eleve olyan árakat adtak, hogy vagy aláírták a 2 évet vagy pofátlanul beárazták a tarifát, hogy elmenjen a kedved tőlük. Az egy év pont jó. Aki váltani akar, aránylag hamar megteheti, a szolgáltató meg egy évre előre köthet üzletet, ezért olcsóbb lehet. Én már nem kötöttem hűséget 2 évre, csak mióta van az egy év azóta és mert valóban jó tarifát adtak.

    [ Szerkesztve ]

    Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

  • scdlsc

    aktív tag

    válasz bambano #14 üzenetére

    Én nem ezt vettem észre.

    Konkrét példa:
    Korábban fizettem 5300 forintot TV + telefon + 30-as netért, amit még 2 évre írtam alá. Ez lecsökkent 4800-ra az ÁFA csökkentés miatt.
    Júniusban besétáltam a Telekomhoz és mondtam az ügyintézőnek a boltban, hogy ez nekem nem tetszik. A csomag is régi, meg a TV-re és a vezetékes telefonra sincs szükségem.
    Ekkor aláírtam 1 évre. 3 hónapig 3720 forintot fizettem, azóta 4880 forintot fizetek és 500-as netem van.
    Tényleg szarul jártam...

  • Vesa

    veterán

    válasz bambano #14 üzenetére

    "az előfizetők meg rosszul jártak"

    Ez konkrétan nem igaz! Én aztán utálom ezt a jelenlegi bagázst, de ezzel a szabályozással kivételesen egyetértek, ugyanis némely szolgáltatóval nagyon elment a ló, már éppen ideje volt kicsit visszarántani őket a földre. 1994 óta van előfizetésem itt-ott, de az idén kötöttem a legelőnyösebb deal-t, az egyébként reális 1 éves hűségidő mellett. Korábban a 2 éves időtartam alatt is sokkal roszsabb csomagjaim voltak, bár az kétségtelen, hogy a UPC -pontosabban a nevükben eljáró cég suttyó ügynöke- elég tetű módon megpróbált átb*szni és rábeszélni egy számomra előnytelen konstrukcióra, de miután ráraktam a telefont, 1 órán belül már jött is az előnyös ajánlat.

    "igen, rosszabbul, mert ott bizonytalanságban maradt a szolgáltató az ügyfél megtartása kérdésében."

    A szolgáltató jelentős része korábban SEMMILYEN módon nem érezte szükségét, hogy a korábbi ügyfeleket megtartsa! A 2 éves hűség egy dolog, de amikor az lejárt, nem egyszer szembesültem azzal, hogy számomra, ezeréves előfizetőként a legjobb csomagok el sem érhető, kizárólag az új belépők élhettek velük. Mint egy pilótajátékban, ahol csak az új belépő értékes. Nem értem tehát, hol és mit rombol ezen az új szabályozás?

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák