Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz bambano #147 üzenetére

    "szerk: főleg, ha nyitva van a vasmag."

    Ez itt a gond... Lehet játszani a frekvenciával, tekercs alakokkal, meg úgy minden mással, a kiszórása 2-3 nagyságrenddel nagyobb, mint egy zárt vasmagos transzformátoré és a fizika se nagyon kínál rá nyílt terepen használható megoldást. Ez nem egy telefontöltő...

    Ha nem is önvezetés, de egy fejlett parkoló asszisztens + érintkezőkön (alapállásba rejtett) alapuló technikával a kényelmes használat megoldható lenne. Az extrém teljesítményekhez meg marad a vízhűtéses kábel. Csak tudni kellene jól szabványosítani, ha abból túl sok van (mint most a csatlakozóknál), az sem jó.

    Ettől függetlenül nem lepődnék meg, ha néhány gyártó elkezdené erőltetni a vezeték nélküli töltést... Mert az olyan menő és futurisztikus... (a Tesla és néhány társa agymenése hasznosabb is lenne, de még problémásabb és nagyon drága)

    [ Szerkesztve ]

  • Reggie0

    félisten

    válasz bambano #147 üzenetére

    Persze, a benzinmotor is, ha belemaszol a hengerbe. Csak eppen ertelme nincs. Nyilvan olajjal hutik mindkettot, tehat forro. Amugy 1teslanyi ELF magneses ter nem fog megsutni, az ember nem tul jo vezeto meg belul sem, nem fog jelentos orvenyaram keletkezni.

    A mikrohullamu suto eseten teljesen mashogy terjed az energia, mint mondjuk egy egyszeru induktiv csatolas eseten. Lasd EM hullamok, kozelter/tavolter fogalma. Arrol nem is szolva, hogy a ter forrasanak merete(ertsd antenna) es az EM hullam hullamhossza sok nagysagrenddel ter el, tehat halado hullamok(amik terjedni tudnak) nagyon kis aranyban jonnek letre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák