- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz #73495296 #109 üzenetére
Ezt magyarázom régóta, hogy ez nem teljesen igaz, példákkal, hétvégi utakkal, stb., stb.
A példáid rosszak/valóságtól elrugaszkodottak. Amikor pedig egy valós helyzet kerül elő, akkor annyit mondasz, hogy azt simán csak kivonod az egyenletből, és a tömegközlekedésre testálod:
az ilyen igényeket inkabb vonattal kellene megoldani, mert azzal jó szervezés mellett nagyobb kapacitást lehet átvinni
A tömegközlekedés ebben a vetületben nem valódi alternatívája az automobilitásnak. Ha ez így lenne, akkor már ma sem lenne dugó az M7-esen, hanem mindenki vonattal járna.
Már csak ez a két tényező jóval olcsóbbá tenné, hiszen magasabb lenne a kihasználtsága.
Pont erről beszélünk, hogy nem lenne. Városon belül talán igen, de semmilyen más esetben. Az üres fuvarok elvinnék az önvezetés hasznát. Próbálj meg szimulálni néhány valós felhasználási esetet, és rögtön bukik az egész!
(#110) Kopi31415
Azt senki sem gondolta egy pillanatig sem, hogy városon belül ne lenne létjogosultsága. Már most is van 2 ilyen szolgáltató, a számtalan taxisról nem is beszélve! De a vita nem erről szól.[ Szerkesztve ]