Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
A koncepció jó, csak ugye ehhez olyan töltő kell amivel tud a hálózai irányítás kommunikálni, hogy most be vagy ki és mennyit és mikor, gondolom az autónak is támogatnia kell, az se árt ha ez csak opcionálisan kapcsolható be, esetleg programozható módon, pl hogy mikorra legyen tele. Ezért akár járhatna kompenzáció, vagy bármi is.
Viszont jogi oldalról is érdekes lehet mert végülis egy harmadik fél "infrastruktúráját" használja a szolgáltató, és jöhet a user az ügyvéddel ha olyanja van, hogy márpedig neki hamarabb romlott el az aksija emiatt és fizessék a cserét, etc.
Szerintem hosszú távon ha marad ez a felállás akkutechnológiában, úgyis előbb utóbb a használt packokból fali tárolós gyorstöltőt fognak újrahasznosítani, mert az oda még jó felkiáltással, na azt már egyszerűbben lehetne megoldani ilyenre, ha mondjuk egy elektromos szolgáltató "akciósan" telepíti őket a felhasználóknak. Usában pláne harapna rá sok ember pl texasban ahol az áram árát láttuk hogy kalkulálják, nem baj az ha van egy pár napra elég nafta feltéve a garázsban a falra amiről mehet akármi és a hóviharban nem kell fagyni vagy a csilliárdos áramot használni éppen. Azt meg tologathatja a szolgáltató is ki be ahogy érzi, oszt jónapot.
-
-
Somatom
veterán
Attól, hogy elszáll a lakossági áram ára, miért érné meg a szolgáltatónak villanyautósoktól áramot vennie? Ha olyan olcsón kapja, hogy megérje, akkor miért érné meg a villanyautósnak? Amit olcsón adott, azt is vissza kell öltenie. Ha meg nem éri meg, akkor marad a szigetüzem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ja, ha a hatóság lép, akkor bármit lehet. A hatóság kötelezi a szolgáltatót a visszatöltésre képes konnektorok telepítésére a házakban, parkolókban. Kötelezi az autósokat, hogy adott időintervallumban tartsák ilyen töltőkön az autóikat. Stb., stb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Tíz éve elektromos autó sem volt nálunk, nemhogy arról hálózatba visszatápláló rendszer. Először csak 36 rugós óra kell, aztán kiderül, hogy egy inverter is 220 -ért és még sehol a szabványos hely kialakítása, stb., stb. Most fizettem ki majdnem fél millát egy nyomorult óracseréért. Kőműves, oszlopállítás, stb., stb. Elméletileg az sem volt ennyi, csak aztán mégis. Szó sem volt semmilyen visszatáplálásról. El nem tudom képzelni, hogy ez autónként megérje.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
btprg
senior tag
"ezt úgy lehet megcsinálni, hogy rávágod a gázerőmű által termelt áramra a környezetvédelmi adót, amitől az drága lesz. ezért a szolgáltatónak megéri majd igénybe venni az autókat"
Pont ez a szomorú, hogy pár degenerált politikus majd kitalálja, hogy ez így mennyire zöld lesz, aztán közben meg semmi garancia nincs rá, hogy nem lesz sokkal nagyobb ökológiai lábnyoma mint a gázerőműnek...
Mint ez az EV őrület is... Nincs kéménye neki e amin jön ki a füst, ezért ez már rögtön azt jelenti hogy ez a világmegváltó, a hű de zöld. Nyilván akik lobbiznak ezért a szarságért mert érdekükben áll, meg az egységsugarú műszaki analfabétákat behülyíteni kívánó gyártók szerint nagyon zöld több mázsányi veszélyes hulladékot legyártani egy autóhoz. (Ami autó utána ráadásul sokkal drágább és sokkal használhatatlanabb lesz, mint bármelyik korábbi.)
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Linux kezdőknek
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...