Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
addikt
válasz Sanchez638 #13 üzenetére
De az nem a MÁV hibája, teeee
Amúgy nagy átlagban tényleg nem késnek sokat mostanság a vonatok. Ahogy írták már, van néhány kritikus időszak, vagy esetleg baleset, öngyi jelölt, felsővezeték szakadás, stb. De ezen kívül pontosak. A 10 perc alatti késést nem is nevezem késésnek, több száz kilométeren 10 perc akár a le/felszállók miatt is összejöhet.
Írták itt, hogy nem ez a legfontosabb, ahogy anno a wifi bevezetése sem. Valóban. De az ilyesmi költsége köszönő viszonyban sincs az új infrastruktúra áraival. Kb. mintha autót vennél a régi helyett, mások meg leszólnak, hogy új órát vettél. Ha nem vetted volna meg az órát, akkor se tudnál autót venni, ellenben legalább egy hátrányt ledolgoztál. Az autóra meg még spórolsz pár évet.
A mostani jegyellenőrzési mód meg átmeneti, egy idő után egyáltalán nem lesz papírjegy, és minden elektronikus ellenőrzést egy eszköz fog végezni. Nyilván az átmeneti években így érte meg a MÁV-nak jobban, hogy külön-külön eszközzel ellenőrizzenek.
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
válasz Sanchez638 #13 üzenetére
De a legjobb, mikor két megálló között nem talál térerőt a ketyere és nem tud jegyet adni a kaller
Ez érdekes, mert van offline értékesítés (legalábbis az aktuális vonalon, más vonatra tényleg csak online tud jegyet adni). Ráadásul jutalékot kapnak, úgyhogy az ő érdeke is, hogy jegyet adjon el neked.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard