- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz aprokaroka87 #66 üzenetére
"De ha vásárláskor nem volt információja a vásárlónak, mert pl még nem létezett a másik áruház, akkor hogy tudna dönteni?"
Ez a vásárló dilemmája, minden vásárlásnál: mi van, ha holnap lesz egy jobb ajánlat? Ennek viszont semmi köze az eladóhoz. Ha nem hallgattak el a user elől olyan információkat, amelyek ismeretében a vásárlás pillanatában máshogy döntött volna, úgy a döntés felelőssége minden esetben a vásárlóé.
Az pedig, hogy a jövőben majd lesz másik áruház, arról értelem szerűen legfeljebb a másik áruház létrehozója tudta volna időben tájékoztatni a usereket, nem a platform fejlesztője.Nyilván a vásárlónak nem csak az aktuális paramétereket kell mérlegelnie, hanem a kockázatokat is. Android esetében pl. hogy két év múlva is lesz-e az eszközre OS frissítés, iOS esetében pedig hogy a zárt rendszer miatt a jövőben elérhetőek lesznek-e rá az újonnan megjelenő szolgáltatások.
"Mivel az iOS nem a felhasználóé, ezért lényegében azt csinál amit amit akar, saját rendszer, az User a hardvert veszi meg.
Ha holnaptól plusz pénzbe kerülne minden felhasználónak az hogy el inditsa az App Store-t, az Apple bizony azt is megtehetné.
Vagy mondjuk minden frissítéshez kérne 10 ezer forintot, ezt is megtehetné."Ez így van, és a user a vásárlás pillanatában ennek ismeretében hoz döntést. Mint ahogy ugyanezt megtehetné az MS az XBOX-al, a Sony a PS-el vagy a Nindento a Switch-el, a userek pedig el tudják dönteni, hogy hajlandóak-e együtt élni ezzel a kockázattal.
"Az hogy vegyen Android eszközt, azután már nem érv, hogy megvette a hardvert."
Mivel a vásárlás pillanatában az előnyök/hátrányok/kockázatok ismertek voltak, így de. Ha valaki egy adott platform mellett dönt, akkor vagy együtt él a hátrányaival is, vagy leírja a veszteséget és platformot vált.
Azért abszurd ez az egész beszélgetés, mert ezek a szabályok minden létező vásárlás esetén fennállnak, és ha valaki ennyire nincs tisztába a kereskedelem működésével, az egyáltalán hogyan képes túlélni?
Most képzeld el, ha ugyanez a műsor menne minden vásárlás esetén:
"OMG leárazták a Lidl-ben a Combino spagettit én meg pont tegnap vettem a duplájáért Gyermelyi 4 tojásos orsó tésztát az Auchanban, a törvényhozás azonnal avatkozzon be, mert engem itt kényszerítenek az orsó tészta fogyasztásra, mi ez, ha nem Auchan monopólium?"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...