Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz laposonly11 #60 üzenetére

    Ó voltak nekem érdekes haverjaim még az iskolás éveimben, akik ilyen 0-hoz konvergáló fps-el játszottak, és mikor rákérdeztem hogy nem zavarja-e hogy milyen durván akad a játék, csak értetlenül nézett rám, hogy "de hát nem is akad"... Szokás kérdése is, az biztos.

    A filmekben olyan szinten igazad van, hogy a motion blur miatt érzékeljük kevésbé akadozónak, de ez az elmosódás - legnagyobb sajnálatomra - már a film felvételekor, vagy legkésőbb az utómunka közben rákerül... aztán már mindegy mivel játszod le, meg hány Hz-es megjelenítőn nézed, akkor is el van b...va.
    Pedig ha kellően gyors gépe van az embernek, manapság már lehet javítani a filmek low-frame-rate gondjain, ha épp teljes mértékben orvosolni nem is.

    Visszatérve kicsit az eredeti témára, egyébként az alacsony framerate érzékelését - szerintem - nagyban befolyásolja, hogy a kép a látóterednek mekkora részét teszi ki. Pl. moziban a hatalmas vászon előtt baromi zavaró a 24fps számomra (így hogy már SVP-hez szokott a szemem), VR headsetben is nagyon zavaró minden fps esés, a 32" monitorom előtt karnyújtásnyira ülve is nagyon zavaró az alacsony fps...
    ...míg a szintén 32"-es TV-men, ágyból, bő 2 méterről nézve az sem érdekel ha pogácsaszaggatóval vagdossák rá a frémeket, nem látom akadozónak. (nem, nem okostévé, nincsen benne az SVP-hez hasonló frame-interpolációs funkció)

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák