Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ntomka

    nagyúr

    válasz Jim Tonic #3 üzenetére

    Ez igaz, de én pl. alig több, mint egy hónapja vettem gépet. Szemeztem Acerekkel is, de ami nem tetszett: csak 1 év gari, valamint az értelmesebb modellek csak windowsal vehetők.

    ツ Headphones on - World off

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Jim Tonic #3 üzenetére

    A Divat az, hogy ami occssssóóó, és lehet a Teszkóban kapni, az jó, de, hogyha egy alaplap vagy kijelző elszáll a 367-dik napon, akkor mindenki hibás, csak a vásárló nem, mert abba már nem gondol bele, nem is érdekli, és nem is érdekli, hogy miért neki kell foglalkozni, az olyan bagatel dolgokkal, hogy garancia, legyen oszt csumi, a másik, meg, hogy ha 1 évet megy akkor örökké, ala Apple.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Jim Tonic #20 üzenetére

    pl csak az én eseten 6 db-ól 5 már nem használható, ugyan nem egy reprezentatív felmérés, de pontosan elég sokat elmondd. A Dell gépek nem hallnak így, amíg az ennyi idős dell gépek vígan menne addig a 4 extensa-ból 3 halott, a 2 travelmate.ból, pedig kettő, az egyik teljesen. Lehet, hogy mi fogtuk ki.
    Aztán az extensakat szét is kellett szednem, hát hadd ne mondjam, ritka egy átgondolatlan konstrukció. Hát pl innen szedem én.

    " régi msi-k hullottak rendesen, az újak egyáltalán. Nálam meghibásodásokat tekintve pl. a HP az elsők között van, negatív értelemben. Dell is volt nálam, abból azért kevés.
    Magam csak nagyon olcsó FuSi-t nem vennék. Azért, mert annak tényleg rossz az anyagminősége, de megbízhatóságban átlagos."

    Nálam a HP-k nem hullottak, de a dellek sem igazán. A Dellnek van egy két Inspirin szériája, aminek a háza nem az igazi. 1525 zsanérjai repednek, persze a máanyag burkolata, a 1545 pedig vállik szét az oldalán, de a Compaq 610, 615 egész jól megy, nagyobb HP-kről nem is beszélvw, és szerelni is jobb ezeket a gépeket.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Jim Tonic #22 üzenetére

    Na persze ebben nagy igazság van amit mondasz, de abban nincs, hogy ne abból induljunk ki, hogy mit jó és mit nem jó szervizelni. 4 extensa 5220-ból néh újraindulgat 14 hónapos korában, majd leszed az összes hátlap. amihez nem kell leszedni akomplett hátsó panelt (amit kb idióta módon vagy 25 csavar tart) kifój kisnyomású kompresszorral, majd 2 hónap múlva ismét kezdik, miközben egy rodában van használva. Eleve mennyire szar konstrukció hűtés, és felépítés szempontból, ami ezt megteszi. A Dell -ek van amelyik 4 éves és nem kellett még szádszedni sem, nem hogy daradokra. A HP szintén zenész.
    Aztán az egyik másfél évesen leesett a sarokrészére szépen meg is hajlott, mint a papír, picit volt gyenge az anyaga, már szerencsére nincs meg.
    TM 6593G mindent csinál csak nem rendesen, naponta egy kétszer újraindul, mert olyanja van, a másik már alaplapos, mert meg sem mukkan, 1,5 évesen.
    Szóval nem véletlenül a feketítés. Biztosan túl is van misztifikálva, nem mondom azt, hogy nem így van, de van is benne valami.
    Acer 4810T Timeline csak gondolt egyet, és beszakadt a villentyűzete, mert csak. Én akárhogy ütöm a dell, Lenovo, gépek billentyűzetét ép ésszel persze, nem szakad be, az Aceré sikerült. Nálam van alapja annak, hogy tisztes távolságot tartsak ettől a márkától. Ha majd annyira elismert lesz legalább, mint a Dell, vagy a HP, akkor lehet hogy nálunk is lesz céges notebook Acer, addig meg marad az áruházak kedvenc Notebook márkája, 1 év garanciával, bármilyen drága is legyen.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • McLaca

    őstag

    válasz Jim Tonic #16 üzenetére

    Akkor a "teszkó gazdaságos" is nyilván azért világelső, mert annyira f@sza. Persze ezt nem is igazán Neked címeztem, csak Nálad böktem a válasz gombra.
    Az alapvető probléma ezekkel a gépekkel nem is feltétlen az, hogy elromlanak, hanem a használati élmény. Mert a hajló kasztni, a recsegő zsanér, az üvöltő ventilátor és a combszőrtelenítő hőmérséklet nem túl baráti. Más gyártók az ilyesmire azért jobban odafigyelnek.

    Apropó gyártók: igen, az Acer nem gyárt kijelzőt, DE NOTEBOOKOT SE! (Illetve... most nem néztem utána, de lehet, hogy ők már mégis, vagy az Asus, vagy az Acer saját gyárral rendelkezik, de most már nem tudom, melyik :D, de a lényeg szempontjából igazából mindegy.)
    Notit, azaz barebone-t (a "név" csak a végső összeszerelést - proci, hdd, ram - végzi) a Quanta, az Univill, a Clevo és a jó ég tudja még, hogy ki gyárt (pl. IBM-et a Lenovo gyártott, aztán gondolom, mindenki előtt ismerős a sztori, hogy pár éve hogyan "tűnt el" az IBM, és maradt meg a Lenovo név), a "nevek" velük gyártatják le, aztán a végeredmény attól függ, mit akar a "név". Mondjuk egy FuSi-nál vagy Acernél megmondják, mennyibe kerüljön és mi legyen benne. Ennyi. Egy Dellnél, vagy egy Lenovonál ezen kívül van pár minőségi követelmény is (melegedésre, zajszintre), és az ár inkább kiadódó, mint előre szabott, a tervezés során majd kialakul, aztán jöhet a farigcsálás, optimalizálás, hogy mégis vonzó legyen az ár. Tehát már a gyártási folyamatokban megmutatkoznak a különbségek, és ez nagyban kihat a végeredményre.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Új hozzászólás Aktív témák