Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Jim Tonic #22 üzenetére

    Na persze ebben nagy igazság van amit mondasz, de abban nincs, hogy ne abból induljunk ki, hogy mit jó és mit nem jó szervizelni. 4 extensa 5220-ból néh újraindulgat 14 hónapos korában, majd leszed az összes hátlap. amihez nem kell leszedni akomplett hátsó panelt (amit kb idióta módon vagy 25 csavar tart) kifój kisnyomású kompresszorral, majd 2 hónap múlva ismét kezdik, miközben egy rodában van használva. Eleve mennyire szar konstrukció hűtés, és felépítés szempontból, ami ezt megteszi. A Dell -ek van amelyik 4 éves és nem kellett még szádszedni sem, nem hogy daradokra. A HP szintén zenész.
    Aztán az egyik másfél évesen leesett a sarokrészére szépen meg is hajlott, mint a papír, picit volt gyenge az anyaga, már szerencsére nincs meg.
    TM 6593G mindent csinál csak nem rendesen, naponta egy kétszer újraindul, mert olyanja van, a másik már alaplapos, mert meg sem mukkan, 1,5 évesen.
    Szóval nem véletlenül a feketítés. Biztosan túl is van misztifikálva, nem mondom azt, hogy nem így van, de van is benne valami.
    Acer 4810T Timeline csak gondolt egyet, és beszakadt a villentyűzete, mert csak. Én akárhogy ütöm a dell, Lenovo, gépek billentyűzetét ép ésszel persze, nem szakad be, az Aceré sikerült. Nálam van alapja annak, hogy tisztes távolságot tartsak ettől a márkától. Ha majd annyira elismert lesz legalább, mint a Dell, vagy a HP, akkor lehet hogy nálunk is lesz céges notebook Acer, addig meg marad az áruházak kedvenc Notebook márkája, 1 év garanciával, bármilyen drága is legyen.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Hozzászólok Aktív témák