- Mobilinternet
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Crypto Trade
- Spotify
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
Először is gratula a csapatnak, sok sikert a továbbiakhoz, tényleg komoly dolgot összehoztak!
Azonban a "veszek-ladát-tolom-vele" kritikával nem értek egyet. Itthon is van olyan bajnokság ahol simán 200eFt-ból kijön az ember utazással, benzinnel meg a családi járgánnyal és élményben ver bármilyen szimulátort, hogy igazi autót terelget az ember ténylegesen a saját határain. Egy versenyre összedobott és biztonságos lada/suzi szintén ilyesmi összeg csövezés nélkül mondjuk szlalomra. Nyilván egy élményben is jobb (hátsó vagy négykerekes) gép már millió körül van (rendesen megcsinált lada, e36, mx5, impreza), de nem egyből kell kicsengetni és egy idő után a gép berhelése sokkal nagyobb élmény szvsz mint a terelgetése.
[ Szerkesztve ]
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
LonGleY
veterán
Mi az, kiiktattátok a végén linkelt weboldalt a hirtelen látogatómennyiséggel?
-
MaUser
addikt
Ez tény, bár szvsz ha jó lett az autód, akkor a legközelebbi sarokig elgurulni (a kreszt betartva) is nagyobb az élmény. Egy ismerős mondta, hogy sokszor volt neki már jó, de olyan mint amikor megvolt a wrx azóta sem.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
StLui
veterán
Én a legegyszerűbb amatőr pályamotorozós versenyre jártam 3 évet, nem estem az utolsó évben és így is többe került, csak a pálya-üzemanyag-gumi-utazás-kopó alkatrész max 10 versenyhétvégével, mint a motor amennyit ért (3 éves Suzuki 1000sv volt). Ha eldobta valaki a gépet az ritkán jött ki 2-300eFt alatt még házilag is. Szóval bőven a szimulátor jön ki olcsóbban, és akkor és olyan pályára mész amilyenre akarsz.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Sanchez638
addikt
Nem egyszerübb ha veszek egy Ladát vagy egy Trabit és azzal tolom? kb 2000ft a benya egy-egy adag menetre a jármű meg kb 20e-30e Ft.
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
rudi
nagyúr
válasz Sanchez638 #6 üzenetére
Idézet a cikkből:
PH: Gyakran megkapjátok a kijelentést, hogy "ennyi pénzből inkább Ladát veszek és azzal tolom élőben"?
SimHouse: Hát igen, nem is tudod hányszor! Ha lenne rá pénzem, én is vennék egy Ladát és csapatnám vele, de ha szépen tételesen kiszámolod, hogy a vételáron kívül mi mindenre kellene még költened (alkatrész, szerelés, szállítás, tárolás, benzin, gumik, fékek, különböző nevezési díjak a versenyekre, károk javítása), akkor sajnos hamar el lehet költeni a szimulátor árát, már ha nem csak nézegetni akarja az ember a garázsban az autóját. A szimulátorban pedig bármikor bepattanhatsz a kedvenc autódba a világ bármelyik versenypályáján, ahol plusz költségek nélkül büntetlenül körözhetsz, gyakorolhatsz, vagy akár mások ellen versenyezhetsz. Persze nem tagadom, a kettő együtt lenne igazán jó, mármint a Lada és a szimulátor!
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
StLui
veterán
válasz Sanchez638 #6 üzenetére
és nincs pályadíj (10-20-30eFt) mert az utcán tolod, vagy a földúton, gumit is csak kikukázod valahonnan, ha lerohad, otthagyod mert többe kerül hazavinni mint amennyit ér. Ráadásul sokkal nagyobb élmény menni egy ladával, mint 100 féle autóval, igaz csak szimulátorban, 100 féle pályán.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
MaUser
addikt
A motorverseny és az autóverseny árát azért ne keverjük. Egy normális semi slick (tehát hogy lábon el tudj menni pályáig) 60-80-ból megáll újonnan ladára/suzira és nagyjából ennyi kell, de ez sem fontos. Egy minirally nevezés 4-9eFt. Egy 3-5 x 2-10 perces minirally futamon nem sok minden szokott/tud elromlani. Ismerősök akik szakadt kocsikkal nyomják nem nagyon költenek benzinen kívül másra, azért ezek nem endurance futamok, hogy annyira tönkremenjen bármi is. Ha bóját meg elütsz, kárt nem okoz. Ha a családi kocsival nyomod, akkor meg levaxolod verseny előtt és bármi nyomot simán le tudsz törölni és nyilván nem nyomod ész nélkül. Finneknél vannak direkt limitált kocsiértékű versenyek akár egymás ellen is és csövezésen kívül 1000€-nál (vagy valami hasonlóan minimális összeg) többet nem érhet az egész autód. Ilyen itthon sajnos nincs, pedig ladákkal simán lehetne nyomni.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
yodamastah
őstag
Ladával tolom a földúton az nem pályaversenyzés. Az utóbbi igen költséges autóval. Motorral nem olyan vészes 1-1.5 millió ft-ből már egész normálisan (eredményesen) el lehet kavarni egy szezont az amatőr kupákban. Ez csak a költségekre, a motor még 1-1.5m ft. Igaz nulláról indulva mire az ember rendesen belejön, és jó tempót megy, egy kisebb lakás ára simán eltapsolódik. És ez még mindíg csak motor, ami tényleg relatív olcsó.
Ehhez képest a szimulátorversenyzés aprópénz. Egy 3 monitoros alap setup 400kból megvan, és utána évi 10-20e ft az egész (iRacing). Az élményt itt maga a versenyzés és a bajnokságok adják. Azaz ennyi pénzt azok adnak ki hardverre, akik tényleg mennek is majd vele sokat.
Nyilván a szim sosem lesz olyan intenzív élmény mint a valóság, de a versenyzés és a pálya autózás finomságaiból és nehézségeiből nagyon nagyon sok átjön. És a bajnokságok tényleg nehezek és izgalmasak!
[ Szerkesztve ]
-
balazs1022
őstag
ez kicsit durvább szimulátor XDD Itt milyen G-erők lehetnek
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
KevinMulder
tag
ÉVEKKEL korábban volt ez Magyarországon. Anno a Lurdy házban kipróbálható volt és az Ecseri úton is találkozni lehetett vele:
http://www.youtube.com/watch?v=gWFop2FRSp0
-
KevinMulder
tag
válasz balazs1022 #11 üzenetére
Ja, az a 401-es. Amit én linkeltem, az a 301-es ...
-
#06658560
törölt tag
"Egy 3-5 x 2-10 perces minirally futamon nem sok minden szokott/tud elromlani."
Illenék a két igét külön kezelni: nem sok minden szokott elromlani- lehet. Nem sok minden tud elromlani, hülyeség. Maximum fáradásos tönkremenetel nem következik be oly gyakran.
Ha a költségvetésed nézzük: kell egy Lada, mondjuk 50k. Gumigarnitúra, 60k. Nevezés: 5k. benzin 10k. Fékek, egyéb kopó alkatrészek költsége változó, de nem nulla. Egy nyár alatt Ladával is el lehet vígan tapsolni annyit, amennyiből már hosszú távon használható szimulátor összerakható, vehető. És azért az élmény még a Ladával is elég vegyes ekkor is.
-
Lomha 8V
addikt
Gratulálok, ez nem semmi. Ha megnyerem a lottó főnyereményt, kérek egyet otthonra!
-
szacsee
nagyúr
Grat a fejlesztőknek és sok sikert a jövőben!
balazs1022: Vannak azért durvábbak is, de nem biztos, hogy halandó ember ki tudja próbálni...
[ Szerkesztve ]
-
NeoExDeath
aktív tag
Nem értem hogy miért kell állandóan ezzel a lada példával jönni A két dolog teljesen elfér egymás mellett. Szimulátorral éjjel nappal bármikor játszhatsz. Ha benevezel valamilyen pályaversenyre, vagy nyílt napra, vagy akármire, az mondjuk évi 1-2 alkalom, ami tényleg frankó élmény, de nem csinálhatod bármikor, a rengeteg költségről nem is beszélve.
Ezek a cockpit megoldások nekem mindig túlzónak tűnnek, de a cikkben szereplő srácok tényleg már szinte professzionális szinten csinálják, ami az üzleti lehetőségekkel együtt kifizetődő lehet, és mindenképpen elismerendő. Nekem egy Driving Force GT-m van és GT5-t játszok vele néha, és igazán nagy élmény tud lenni az is cockpit nélkül is, el tudom képzelni hogy cockpittel még hova fokozható ez az élmény, ezért aki még sosem próbált jó szimulátort kormánnyal ne akarja megmagyarázni hogy nem jó élmény. De természetesen a valóság mindent überel
A kedvenc versenypályám a Nordschleife, mindenféle játékban számtalan kört mentem már rajta. Nyáron volt szerencsém a saját kocsimmal menni rajta egy kört. Azt az érzést tényleg semmilyen játék nem adja vissza, amikor az ember gyomra le föl jár, és olyan érzés mintha hullámvasúton ülnél Akkor értettem meg, miért lett rosszul a pályán Kevin Keegan a Fifth Gear műsorban ([link])
-
trufa12
addikt
No majd ha rám szakad a bank
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Valentino K.
senior tag
Nagyon pöpecek ezek a cockpit-ek, amiket csinálnak. Simán be fogok szerezni egyet!
Ami viszont zavar a 3 monitorban, az a káva. Valahogy úgy kéne ezt megcsinálni, hogy ne legyen semmi, vagy csak 1-2 mm a monitorok között.
Vagy csak engem zavar?Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Televan74
nagyúr
Akkor is billel a legjobb játszani.(WSAD)
Amúgy ezek a profi cuccok ellen online módban semmi esélyed. Bár én ha megtehetném akkor sem vennék ilyet. Otthonra, átlagnak felesleges.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Novai
tag
ingyen nem adnak ilyet?
-
Mici80
tag
Azért az igazi vezetés élményét semmi sem tudja pótolni!
---
-
#06658560
törölt tag
válasz NeoExDeath #17 üzenetére
Ha már zöld Pokol: szimulátoron üres pályán is lehet menni, a valóságban ez szinte elképzelhetetlen halandó számára. Nincs a kb. körönkénti 100€ költség- jegy, plusz benya, plusz amortizáció-, a rizikó, hogy valami elfogy idejekorán, a hosszú egyenesben lehet nyomni végig, baleset miatt nem kell szopni fél napokat a lezárt pálya körül álldogálva félezer másik ember társaságában, nincs ott a félelem, hogy ha eldobja az ember a vasat, s szalagkorlátot fog, akkor alsó hangon hatszáz euró lesz a számla, s egyetlen biztosító sem téríti a kárát, valamint nem kell esetlegesen másokat kiszedni a roncsaikból- haverékkal megtörtént, hogy orruk előtt sokalltak be angol ifjoncok egy Clio RS-sel, helikopteres mentést igényelve., s nekik sem sikerült egy órán át lejönni a pályáról.
-
félisten
Sztem írjuk le még 30x, hogy az igazi autó más élmény, aztán fáradjunk át a Battlefield topikokba és minden játékost zavarjunk el "Irakba".
-
neilszab
őstag
válasz Valentino K. #19 üzenetére
Fura jószág az emberi agy, a 3 monitoros rendszerekben a kávát egy idő után már nem is látod, egyáltalán nem zavaró.
Novai:
Valószínűleg nem a megfelelő játékokkal próbálkozol. Illetve természetesen mindhez kell némi hozzászokási idő, mikor egy nagyságrendekkel jobb kormányra váltottam, én se voltam egyből gyorsabb vele.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Omega81
senior tag
-
Sennalacy
aktív tag
válasz balazs1022 #11 üzenetére
Max 1g. Ez a baj az ilyen szimulátorokkal, hogy 2-3G-t nem tudnak szimulálni. Persze nyilván már a max 1g pontos szimulálása is jobb mint a semmi.
Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
#67688960
törölt tag
válasz balazs1022 #11 üzenetére
igen, ez már valami!
majd ha hátraszorul a fejem és nem tudom előretolni akkor lesz kész a technika -
Sennalacy
aktív tag
válasz KevinMulder #32 üzenetére
Rövid váltakozó erőhatásoknál végül is lehetne, bár ahhoz is szerintem kevés egy ilyen szerkezet, de egy hosszabb kigyorsítást, kanyart, féktávot nem tud szimulálni akkor sem. Ahhoz sokkal nagyobb helyen kéne "dobálni" a cockpit-et. hogy 2-3-4 másodpercig egy irányú folyamatos több G-s terhelést érezz.
Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
őstag
Hihetetlen,hogy az eyefinity hogy meg tudja dobni a játékélményt,van perifériás látás is,nemcsak egy csőnézet,mint egy monitornál.
Én főleg repszimekben utazom,egy Trackir-rel megtámogatva,hát az se gyenge technika szimuláció szempontjából,nagy segítség manőverező légiharcban.XXX
-
BlackPriest
őstag
ez a cucc meddig bírja a terhelést? nem vagyok nagy szimulátoros, utoljára az lfs-el toltam, de azért mennék pár kört egy ilyennel
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackSoft
addikt
KELL!
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Graphics
Jómunkásember
Kipróbálhattam, azt kell mondjam, hogy k..vajó!
Piszok jó cucc, nagyon élvezetes volt vele menni
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
DarkFater
tag
válasz Sennalacy #34 üzenetére
Pontosan.
Ezért nem értem én sem, hogy mi ez a nagy lelkesedés a fejlesztésükkel.
Ha lelkesedésből csinálják maguknak, akkor respect.Ha viszont ebben ők üzletet látnak, akkor nem értem.
Ez a piac eléggé telített és tele van gyártókkal akiknek nem több éves, hanem évtizedes előnye van.Amit ők csinálnak most kicsiben, erre megvannak ezek az európai és amerikai gyártók is, és nem egy.
Profin.Mondhatnátok, hogy de a mieink majd árban tudnának versenyezni ezekkel, de azt sem hiszem.
Egy a videón is látott Epic szintű cuccot meg összehozni az nagyon nehéz. A piacvezető amerikai cég lassan 20 éve csinálja, fejleszti.
Nem is lehet velük nagyon versenyezni annyira profik. Persze nagyon drága a gépük, több misi darabja, de ha megnézed, hogy milyen hardver van benne és, hogy a mi srácaink több év fejlesztéssel milliós költségek után még ennek a közelében sem járnak, akkor azt hiszem megérted miről beszélek.
Addig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
-
Arni9010
aktív tag
Ha nem tévedek, akkor az egyik kint volt a június 15-ei Totalcar Trackday-en, ott ki is próbáltam
Szerk: Tényleg baromi nagy élmény
[ Szerkesztve ]
-
Švejk
őstag
Veletechen (mint a szimulátorok nagy kedvelője) majdnem sikerült bepattannom egy pár percre, és az igazi élmény nem az én türelmetlenségemen, inkább az emberek hozzáállásán múlott. Vagy 45 perc várakozás után, mikor már majdnem én jöttem, egy srác kijelenti, hogy ő volt itt előbb. Én nem emlékeztem rá, de naiv ember lévén odaengedtem, már nem emlékeztem. Akkor untam meg, amikor odajött a haverja, és innen tudtam, hogy nem én leszek a következő.
Inkább mentem Galaxy S4 prototípust nézni -
-
neilszab
őstag
válasz Sennalacy #34 üzenetére
Ezeknek a rendszereknek nem az a lényege, hogy tartósan szimulálják a pilótákra ható G erőket, (ahhoz már ipari méretű hatalmas berendezések kellenek), hanem, hogy imitálják a versenyzők felé az autó különböző mozgásait, amivel plusz információra tesznek szert a vezetéshez. Az ilyen mozgási rendszer által kifejtett erők épp elegendőek ahhoz, hogy segítség a versenyzőt "érezni" a seggük alatt autót, valamint növeli a beleélés hatásfokát. Illetve hát tud ez is ütni akkorát, hogy az már fáj.
A korábban linkelt Force Dynamic-hoz hasonló kompaktabb rendszert márt volt alkalmam több verzióban is próbálni, tény, hogy nagyobb mozgás potenciállal rendelkeznek és nagyobb G hatást tudnak kelteni, viszont a cockpit mozgása nem elég precíz (inkább hajós, mint autós), valamint egy idő után kiszűri a mozgást az agy ha minden együtt mozog veled, de te csak a monitorra fókuszál egyenesen... és inkább zavaróvá válik a dolog, mintsem hogy segítene a vezetésben, de tény, hogy baromi látványos kívülről!
Itt elsősorban az agyat és az érzékelést kell becsapni, és a jó eredményhez pedig nem feltétlenül a puszta mozgást, hanem inkább annak az érzékekre gyakorolt hatását kell szimulálni, hogy az valóban segítse a sofőrt a vezetésben.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Sanchez638
addikt
Mért beszél minden úgy a régi autókról, mintha aranyárba lenne a fenntartásuk meg a használatuk? 100kból megvan egy pár hónapnyi dolog...
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Tirexi
addikt
LOL hol lehet ilyen mozgatós izét venni? Kell nekem is egy!
-
DarkFater
tag
Jó neked, hogy ilyen jól megy.
Azt tudod, hogy egy gagyibb verzió is 200-nál kezdődik?
2 milláért kapsz egy ilyet vagy jobbat.
Egy profi verzió az 5-6 milla és kell neki a szobában 6 négyzetméter
Tehát, hogy is állsz témával haverem?
Addig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F