Új hozzászólás Aktív témák
-
Outlander
őstag
Azok is ezen az elven működnek... tehát rá kell dugni és szoftverrel felülírni - átírni...
lyen kábelek a galetto, kwp2000 stb... ám ez nem olyan mint egy windows optimizáción professional for geeek program... tehát nem egy csippptuning off állást kattintasz át on-ra..
hexadecimális írás, elemzések... stb ismeret kell hozzá...
Bár legtöbb kezdő általában csak átírja az automata szívató értékeit, gyakorlatilag a 40 fokos nyárban is azthiszi a kocsi h -5 fok van, ezek az ilyen 5-10.000 ft-os "szakműhelyek csipptuningjai"...
Igazából , otthon nem ajánlom a csipptuningot, pláne nem ebay-es klón kábellel, mindenféle szaktudás nélkül...
Kivéve ha a kocsinak teljesen mindegy, és/vagy van pénz másikra, ha esetleg valamit nagyon elrontanál..
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Doze
aktív tag
Sziasztok!
Amit fentebb írtak igaz... sajnos. Még annyival egészíteném ki a dolgot, az ECU írókban nem vagyok járatos, de külföldi fórumon olvasgatva az újabb ECU-kat "levédik" ezt szokták feltörni.. Majd ha ez megvan kiolvassák a gyári szoftot.. Autó fékpadra, utána következik a hosszadalmas optimalizálás. (ha valaki csinálta már a típust, akkor könnyű) A piacon kismillió autó, igény van... multi megoldás nincs.
Tuning boxok is csak a lambda szondával manipulálnak... (utána meg köpi az ECU az emissziós hibakódokat)
Munkadíj, mondjuk legyen 50E huf Fékpad használat: 70E huf...
Megoldás még sport ECU-t beépíteni az autóba, ami külön erre a célra van kitalálva... Nincs feltörés, hozzáférhető stb..
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...