Új hozzászólás Aktív témák
-
_Atesz
addikt
" amivel el tudnak menni megállás nélkül a horvát tengerpartra"
Aki ezt írta, nem vezetett egy huzamban 200km-t, vagy többet.
Megállás nélkül csak kényszerből megy az ember, mert üldözik, vagy sietős.. -
_Atesz
addikt
Ha autópálya mellett laksz, nincs forgalomelterelés, nincs sebességkorlátozás (csak az van..), baleset, egyéb okból torlasz, stb.
Ilyen útszakasz csak elméletben létezik, vagy nagyon ritka.Hogy on is legyen: nagyon jókat hallottam eddig a tesztelt alanyról, én vígan kiegyeznék vele. Az pedig a mindenkori kormány feladata lesz, hogy kiépíttesse a benzinkutakra a töltőket.
[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
Leszedáltad a kölköket, vagy mi?
A családosok különösen sokszor szoktak megállni, és viszonylag nagyobb időkre. Szóval úgy látszik ide a fórumra csak országúti maratonisták járnak..
Szerintem mindjárt jön a következő, aki asszonykórussal ment egy Föld-körüli útra, és csak egy hurrikán miatt álltak meg. -
_Atesz
addikt
Az legalább 8 órás út, ez nekem elég hihetetlen, hogy a kicsi DVD-t nézett egy 8 órás műszakon át és a többi gyerek is elvolt. A korábbi felsorolásból kimaradt a bagózás, nálunk különösen sok a dohányos.
Én a nyáron mentem muterral, meg húgommal németbe, én vezettem, és kifejezetten jól esett megállni kb. 200 kilométerenként. WC, cigi (én nem dohányzok, de ők igen), kaja, kis mozgás, stb. Lazán elröppen fél óra, az idő alatt azért lehet töltögetni egy elektromos autót is gyorstöltéssel.[ Szerkesztve ]
-
-
_Atesz
addikt
válasz Eugene Roe #22 üzenetére
Hihetetlen, hogy nem tudtok szöveget értelmezni: [link]
-
_Atesz
addikt
válasz Eugene Roe #25 üzenetére
Kérdezd meg a boltosokat, hogy kinek kellett kifizetni az új pénztárgépeket, kinek kell szervizeltetni őket, stb.
Még te nem láttál/tapasztaltál eleget.
Kopi31415Eddig csak a hozzám hasonlók véleményét hallottam, most hogy beírtam ide, a föld alól is előbukkannak az egy seggel 500km-t menők. Érdekes.
Amúgy Németország picit más kávéház, ott annyival mész, amennyivel tudsz, a cikkben Magyar-Horvát út volt.. Ott egy picit máshogy mennek a dolgok.[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
válasz Lacccca87 #35 üzenetére
"amikor MO-n belül szülőkhöz megyünk 300KM simán egy seggel"
Ha ennek a nagyobb része nem autópályán történt, az már finoman szólva is perverz és káros az egészségre (visszeres vérrögképződés, stb.).
Amúgy nem arra gondoltam, hogy nem lehet, hanem arra, hogy általában nem szokás maratoni távokat menni. Sportból persze, én is tudnék menni 400-500km-t, de a francnak sincs kedve megálló nélkül letolni.
Annyi kompromisszumot meg simán meg lehet kötni egy villanyautóért, hogy 250km-ként megállj fél órára. Ha valaki üzletember, az persze más téma. -
_Atesz
addikt
Akkor te sem tudsz szöveget értelmezni. Ez azért elég szörnyű..
Kiépítse = a kormány építi ki.
Kiépíttesse = kötelezi arra xy-t (ott pl. a benzinkutakat), hogy építsék ki.
Szerintem tökéletesen fogalmaztam..
Szerk: most látom az előző hsz-re válaszoltál, akkor lehet ő nem érti, ez esetben sorry.
osztraksajtMint írtam, az üzleti út más, ezt eddig sem kérdőjeleztem meg.
Azért a cikkben levő autó inkább családi, ebben talán egyetértünk.[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
Igen, írtam is szerkesztve, de akkor itt is. én néztem el, jól értetted, előtted levő kollega nem vágta.
sztanozsForgalomtól tenném függővé. Nagy forgalmú kutakra kezdetben elég lenne 2-3 töltő, kis forgalmú kutakra 1-1 db. Ha igazolhatóan rosszul megy egy egyedi üzemeltetésű kútnak gazdaságilag, akkor ott nem tenném kötelezővé.
Államilag 0 támogatás.. Keresnek annyit a kutak, hogy bőven futná rá.
Annyi, hogy a fogyasztott áramot természetesen az autósnak kellene megfizetnie (lehetne bankkártyával fizetni közvetlenül egy ott levő terminálnál), esetleg arányosan egy nagyon minimális költségét a rendszer kiépítésének/karbantartásának. (mondjuk 100ft/töltés) -
_Atesz
addikt
Egyet kellene megértsetek (de úgy látom nem fog menni), hogy nem az átlagot képviselitek. Pláne családdal nem mennének a rekordok.
A cikkben pedig Magyar-Horvát út volt említve egy seggel, az kb. 500-550km Pestről számolva. Mindehhez képzeld hozzá a családot..Amúgy utánaszámolva 6 nap alatt 4200km az napi 700, 2-3 megállással, simán jó lennél villanyautóval is, szóval nem hangzik durvának.
[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
válasz osztraksajt #98 üzenetére
"Én toltam már le furgonnal olasz fuvart oda vissza, 2400km 22óra alatt, úgy hogy a végsebessége az Ducato-nak óra szerint 150 "
-
_Atesz
addikt
válasz Baltazár123 #102 üzenetére
Így van, hiába kényelmes egy kocsi, akkor is kb. ugyanabban a pozícióban ülsz vezetés közben. Talán a masszírozós ülés egy picit jobb, de ott még mindig nem mozogsz.
Rendkívül monoton is tud lenni a vezetés autópályán, ha meg közúton mész, akkor folyamatosan figyelni kell, az meg fárasztó.
Ezt a sietést sem értem, eleve ha az ember nyaralni megy pl., nem az lenne a cél, hogy pihenjünk, jól érezzük magunkat? Aztán hogy kezdődik? Nyomjunk le x km-t megállás nélkül, rohanjunk..
Sportot űznek az egészből, aztán jönnek a tragédiák, a gyorshajtások, a stressz.
Amit még észreveszek, szinte mindenkinél, hogy nem kezdenek el időben készülni, megfelelő időt rászámolni a váratlan eseményekre, és ebből lesz egy késés.. Na, akkor jön elő, hogy gyors megállás, aztán nyomjuk gyorsan a nagy távot. Butaság, előrelátás hiánya, felelőtlenség. (mert ugye emberünk nem csak a saját életét, de az utazó többi emberke életét is kockáztatja, a forgalomban résztvevőkről nem is beszélve)[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
Lehet, hogy örömmel vezetsz, de attól még elfáradsz a figyelésben, koncentrációban. Egészségileg pedig nem tesz jót a folyamatos egy helyben ülés. Ez itt a lényeg. Ha megállnál 2-2,5 óránként egy 15 percre (kis torna, séta, 1-2 korty ital, wc, stb..), semmivel sem lenne kevésbé élvezetes az utazásod, ebben biztos vagyok, sőt, még jobban élveznéd.
[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
Egy Magyar-Horvát útról szólt alapban a diskurzus, azt lehet teljesíteni egy megállással, max 2. Szóval az a plusz 15-30 perc, nem olyan sok..
Persze aki sokat utazik nagy távra (mondjuk ingázik Ny-Német-Magyar közt), annak már nem olyan ideális.
Üzletembereknek (akik szintén sokat utaznak) megint nem ideális.
Ezeknél a plusz megállásoknál egyelőre sokkal nagyobb gondot jelent a töltőhálózat hiánya. Másik probléma lehet, hogy a téli mínuszokban csökken a cellák kapacitása, olyankor még annyit sem mész a kocsival..
Szóval én sem dobnék rá 30M-t a kocsira, egyelőre villanyautót én is inkább városi használatra terveznék, arra viszont kiváló lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC