Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09819904

    törölt tag

    válasz nextman #7 üzenetére

    Attól, mert látja valaki a dolgokat 3D-ben, attól még nem velejárója, hogy jó vagy kitűnő tanuló legyen valaki.
    Ez olyan, hogy elméletben én lehetek baromi jó sebész, ha a gyakorlati érzékem nulla és a páciens vakbélműtétje során kikapom a máját is.

  • buherton

    őstag

    válasz nextman #7 üzenetére

    És azzal mit ér el?
    - Kémia, most is látja a molekulákat, hiszen van rá az ábrázolási technika. Nincs semmi értelme látni 3D-ben.
    - Biológiából, most is vannak skiccek a DNS láncokról, de hidd el, hogy aki ezen a területen tanul, annak a legkvesébé sem fontos, hogy tudja, hogy pontosan hogyan néz ki a DNS láncok. A DNS elemzők neveket és értékeket dobnak ki nem pedig 3D-s képet...
    - Matek, eddig is voltak rá technikák, hogy hogyan tudunk 3D-s testeket imitálni 2D-n. Ha valakinek nem elég jó a térlátása, akkor lehet origamizni, hogy bele jöjjön :) .
    - Fizika, az erővonalakat így is lehet látni nem kell hozzá 3D-s kütyü. A tanár felrajzolja neked. A 3D-s kép nem ad plusz infót.

    Most gonosz leszek és azt mondom, hogy 100%-ig biztos vagyok abban hogy nem emiatt lettél volna kitűnő tanuló, mert attól még hogy látsz valamit, még meg kell tanulni és erre a legtöbb diáknak nincs meg az akarat ereje.

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Új hozzászólás Aktív témák