- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
Új hozzászólás Aktív témák
-
azopi74
addikt
Mi ez a sietség? Eddig mindig az IFA után egy-két héttel időzítettek, hogy csak az övék legyen a show...
-
azopi74
addikt
válasz buvartacsko #45 üzenetére
Azt, hogy formabontó egy workstation, senki nem vitathatja, csak nehogy belehamuzzon valaki :-D.
Kérdés, hogy a design ezen a piacon mennyire számít (innovációnak meg azért nem nevezném) ... -
azopi74
addikt
Én nem feltétlenül Jobs hiányának számlájára írnám azt, hogy konzervatívabb politikát folytat most az Apple, mint korábban.
Az Apple, amíg fiatalabb cég volt, szeretett kísérletezni, új piacokra belépni, sőt, piacokat teremteni, ami néha bejött, néha viszont kevésbé jött be. Volt azért elég sok látványos bukás is, és nem csak a "Jobs-mentes" időkben. Az iPod óta viszont szinte minden arannyá változott, amihez az almás cég hozzányúlt (talán a mérsékelt sikerű Apple TV az egyetlen kivétel) , benyomult egy pillanat alatt a médialejátszók, majd a telefonok, végül a tabletek piacára, a mobil, sőt "hordozható", divatként is funkcionáló consumer elektronika az, ami igazán jól megy ennek a vállalatnak, és ennek az ideje az ezredforduló után jött el, akkor indult virágzásnak, azóta az Apple mindig jó helyen volt, jó időben.
Mára viszont felnőtt a vállalat, és a részvényesek stabil megaprofitot várnak el a befektetésüktől, mert nem ingyen szórják az Apple részvényeket sem. Ezért érthető, hogy mostanában ódzkodik kockáztatni, kísérletezni az Apple. Inkább azokra a piacokra koncentrálnak, ahol jelenleg is élen vannak, és ott a tökéletes végrehajtásra összpontosítanak a maximális profit elérése érdekében.
Ahol még arathatnak, és amúgy is nagy növekedés előtt áll, az az igazi wearable piac, (amit jelenleg okosóráknak hívunk, kissé helytelenül) és a phablet piac Igaz, ez utóbbi kannibalizálni fogja az Apple némileg két "hagyományosan erős" piacát is, az okostelefonokét és a tabletekét is, nem véletlenül léptek ide be későn, jobb stratégiának tartották a nagy tablet + kicsi telefon kombinációt üzletpolitikai megfontolásból, hiszen jobb, ha két mobileszközt adnak el, mint egyet. De végül rájöttek, hogy nem mehetnek szembe a piaccal és a piaci igényekkel, inkább Apple phabletet vegyen a nép az iPhone vagy az iPad helyett, mint mondjuk Samsung Note-ot, így azért kisebb a "veszteség".
-
azopi74
addikt
"Ha végignézed a topicokat általában nem a tulajdonosok gerjesztik a vitákat. Általában, mert aztán vannak kivételek, amint az látszik, ugye. "
De van egy vagy kettő elborult alak minden topicban, (nem kell messzire menni ettől a topictól sem , akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy az "ellenoldal" felbőszüljön, bár szerintem ezek az emberek, mint bulvártacskó, nem is fanboyok valójában, hanem tudatos provokátorok, akik arra szolgálnak, hogy lejárassák az Apple tulajdonosokat, és a róluk kialakult téves sztereotípiát erősítsék ...
"De ha nem lesz már 4"-os iPhone, akkor eléggé csalódott leszek, mert ebben a méretben nem nagyon volt más csúcstelefon, és nekem ez a szimpatikus, jó méret."
Hát pedig, jobb ha elfogadod a tényt, hogy 4"-es telefonnal már esetleg csak belépőszinten lehet találkozni, ma már annyira megváltozott az, hogy mit várunk el egy telefontól.
Se Apple, se más nem fog se csúcs- de már középkategóriát sem gyártani ilyen apró méretben, az egyszerűen már annyira kicsi, hogy komolyan a funkcionalitás rovására megy. Persze aki telefonálásra akarja elsősorban használni az okostelefont, annak akár elég is lehet, de oda jó egy feature phone is -
azopi74
addikt
válasz Quasi_modo #71 üzenetére
Úgy 10-11 éve, például az aláírásodban szereplő 3650 idejében? Nem, akkor azt mondtam volna, hogy 2.1 inch mindenre elég Igaz, akkor még teljesen másra használtunk egy telefont, mint ma.
Bár a GSM modullal ellátott PDA-ból okostelefonná váló winmo-s okostelefonok sokkal nagyobbak voltak akkoriban is, mint az inkább "felokosított" telefonoknak nevezhető symbianos cuccok. Abban a szegmensben általános volt már akkoriban is a 3,5"-es kijelzőméret és a QVGA (240X320)-as felbontás. Az iPhone előtt 3-4 évvel.
-
azopi74
addikt
A kényelmetlenségen kívül van azért itt más gond is, és az az üzemidő. Egyre erősebb az igény a hosszabb üzemidőre, és egyre esősebb itt is a verseny, és erre az egyik, mégpedig a legkézenfekvőbb megoldás a nagy aksi. 4 inches kijelző mögé meg ugye meglehetősen nagy kihívás lenne egy 3000 mAh-os aksit bezsúfolni.
Amúgy meg nincs is tömeges igény kis mérető okostelefonokra. Aki 4 inchest vesz, az is csak azért azt veszi, mert alsókategóriában gondolkozik márpedig a nagyméretű olcsóságoknak olyan brutál alacsony a pixelsűrűségük, hogy már tényleg meg lehet számolni a pixeleket...
"Nem tudom milyen lesz a 4,7-es i6 kézbevéve, majd meglátjuk."
Ne aggódj, teljesen jó lesz. Mint bármelyik más "kompakt" méretű társa
Én inkább az 5,5-ösre vagyok kíváncsi. Na meg az árára... -
azopi74
addikt
És elhalaszthatták vásárlásukat azok, akik alapvetően apple-ben gondolkodtak, csak (elsősorban a méretbeli gondok miatt) más márkák felé kezdtek kacsintgatni. Sőt, akár a korábbi androidos csúcskészülékeket vásárlók egy része akár át- vagy vissza is térhet iphone-ra.
Egyébként a méreteket leszámítva (amit már egy jó ideje tudni) nem sok minden szivárgott ki a készülékekről.
A napi rendszerességű, egymással ellentétes kamufotókat én nem nevezem kiszivárgásnak. -
azopi74
addikt
De kettős mércével mérsz, vagy szelektív a látásod, az ellen-trollok nagyon felháborítanak, de az elvakult Apple fanboy idiótákat észre sem veszed, hiába szúrják ki a hozzászólásaik a szemedet. Pedig elsősorban ők tehetnek arról a nem túl hízelgő képről, ami sok emberben kialakult a márkahű Apple felhasználókról, így rólad is (!= idióta fanboy).
Persze megértem, hogy jobban zavarnak a túloldali trollok, ezért csak azoknak a hsz-eire reagálsz nagy vehemenciával, de akkor annyira azért ne lepődj meg semmin. Olyan ez, mintha szemet hunynál egy futballmeccsen a kedvenc csapatod futballhuligánjainak garázdálkodása felett, sőt, még le is itatnád őket, hogy jobban menjen a balhé
-
azopi74
addikt
Úgy néz ki csak paperlaunch lesz az iwatch, és csak 2015-ben lesz kapható.
-
azopi74
addikt
válasz Gadgetfan_ #105 üzenetére
Úristen, csak most néztem meg azt a ripacs youtube videót, amit belinkelt ez a szerencsétlen... Hát ez űbergáz...
-
azopi74
addikt
válasz Touch-ko #101 üzenetére
Bár az 1984-es Macintosh bemutató is egy mérföldkő volt az Apple történetében (főleg a Ridley Scott által rendezett reklám égett be az emberek emlékezetébe jó pár évre) , de nagy piaci áttörést nem hozott. Az Apple későbbi piaci tarolása szempontjából szerintem sokkal fontosabb az 1998-as első (G3-as) iMac bemutatója, ami szintén a Flint-ben volt.
Bár ez sem hozott átütő sikert a desktop piacon, viszont ez volt az a pont, amikor a designerek (elsősorban Jonathan Ive) átvették az Apple-nél a botkormányt, és ez alapozta meg a későbbi mobilkorszakban (ahol már tényleg a design volt az egyik elsődleges szempont) elkönyvelt átütő, immár dollármilliárdokban mérhető sikereiket (iPod, iPhone, MacBook Air, iPad stb...) és virágzásukat.
-
azopi74
addikt
válasz Gadgetfan_ #108 üzenetére
Hát ha az szerinted nem űbergáz, amikor valaki egy olyan termékről áradozik szuperlatívuszokban, ami termékkategóriához a jelek szerint halvány lila fingja nincs, akkor nincs miről beszélünk. Én nem csinálok ilyesmit, különben sem a commerce marketing a szakterületem, így nincs mit belinkelnem
Magyorósi maradjon inkább a kaptafájánál, ipod-ok, iphone-okok és esetleg ipad-ek tesztelésénél, de ne akarjon a workstation piacon piacelemezgetni, meg okoskodni, mert az egy kicsit szánalmas... Tömény baromság ez a belinkelt pár perces videó... -
azopi74
addikt
válasz Gadgetfan_ #110 üzenetére
"... részemről inkább az ilyen videókat szeretem, ahol pár percben, ritmusosan vágva, viccesen, de informatívan elmondják a lényeget egy termékről."
Igen, ez a stílus jól is áll egy sportcipőhöz, egy napszemüveghez, egy sportautóhoz, vagy - hogy Apple termékeknél maradjunk, egy telefonhoz vagy egy médialejátszóhoz. De nem a professzionális munkaállomásokhoz!
És hogy informatívan elmondták a lényeget a termékről? Semmit nem mondtak el, csak olyan közhelyeket, hogy "leg" a kategóriájában, ami igazán messze áll az igazságtól, a design-ot dicsőítették hosszasan, ami tényleg formabontó, de a legkevésbé fontos karakterisztika ezen a piacon. Aztán jött a duma az akárhány effektről a 4k-s videó alatt, meg hogy "nincsenek meg a gépnek a valós határai", meg hogy "talán 8k-s videóknál eljön az idő, amikor nem bírja tovább a gép", na itt egy kicsit is hozzáértő ember már a hasát foghatta a kacagástól. Bár az igazság az, hogy nem is igazán értem, mit keres az Apple ezen a piacon, annyira távol áll tőle, és annyira más irányba mentek el az utóbbi években. Bár lehet, hogy megteremtették a consumer workstation termékkategóriát, unatkozó Apple fanboyoknak otthoni játékszernek, és valóban nem is a professzionális piacra szánták ezt a cuccot...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest