Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nem igazan ertem, most a kesleltetest meg minden mast felreteve.
    Ez a cloud jatek hulyeskedes tokeletes a regi, fos grafikaju, homalyos cimekre (amik ettol meg lehetnek nagyon jo jatekok persze), de az uj gepnek nem az a lenyege (mindegy, hogy pc, box, ps, nyulfule), hogy nagyobb, erosebb, reszletesebb, stb?
    Ha valaki siman csak jo jatekot akar, de a grafika nem erdekli, hat abbol dunat lehet rekeszteni, gyak keptelenseg mindet kijatszani, ami az elmult 40 evben megjelent.
    Aki viszont uj konzolt akar, azt nyilvan erdeklik az uj cimek, amiknel viszont az elmenyhez a latvany is hozzajarul. Namost akkor vagy kitalalt valami zsenialis vesztesegmentes kodolast az M$, vagy nem tudom, nem torodnek ezzel, aztan hatha van ra piac?

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz b. #33 üzenetére

    Figy, ez nagyon egyszeru, ket lehetoseg van:
    a) vesztesegmentes tomorites, ez esetben kliensenkent mind a ket oldalon FullHD felbontast feltetelezve folyamatos ~20Mbit kell. Ez ala nem eshet, mert akkor mar nem olyan a kep. 4k eseten ez 40-80Mbit. Nem atlag, folyamatos minimum sebesseg.
    b) veszteseges tomorites, ebben az esetben youtube minosegu a kep

    a) esetben a kep szebb, de az ossz-kesleltetes magasabb.

    Tudom, hogy bizonyos jatekokra igy is eleg jo lehet, de kompetitivebb multikra nem igazan. Ilyenek az fps-ek, verekedos jatekok, meg pl a rocket league is (aminek a mai napig nem tudom mi a mufaja... Ropkodo-raketas-arcade-autos-foci? :F ).

    De amugy kivancsi vagyok ra, ha megtalaltak az arany kozeputat, akar meg jo is lehet, ha nem felejtem el, hetvegen ranezek. :R

    [ Szerkesztve ]