Új hozzászólás Aktív témák
-
Client
tag
Azért egy multiplayer játéknál is elég nagy a rizikó, hogy ha nincs egy kritikus számú játékos, aki folyamatosan játszik vele, akkor bukta van. Szerintem erre is volt már pár példa.
Ez a streaminges dolog szerintem csak idő kérdése, majd kiderül, hogy mennyire korai ebbe erőforrást fektetni. Ha nem jön be, akkor is ott lesz a hagyományos, vastag kliens megoldás.
Egyébként PS4-gyel már működik stream alapú megoldás (XBOX-ot nem ismerem, lehet, hogy ott is); a saját PS-eddel bárhonnan játszhatsz hálózaton keresztül, persze az eredeti felhasználáshoz képest ez elég korlátozott tud lenni.
Ex - WaterLo
-
Client
tag
Ja, ez PS-nél is hasonló, gondolom, ezen az javíthat, ha valami nagyon gyorsan tömörítené szerver oldalon a kimenő videót (bár ekkor meg kliens oldalon kell ugye dekompresszálni, de el tudom képzelni, hogy ez kevesebb erőforrást igényel) , amire egy konzol nyilván képtelen - legalábbis kielégítő szinten -, de egy felhős megoldásnál ez nem megoldhatatlan probléma.
[ Szerkesztve ]
Ex - WaterLo
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...