Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsakszabolcs

    csendes tag

    válasz mepet #50 üzenetére

    Kedves Mepet,

    a távnyomtatás folyamata tulajdonképpen egy email elküldésével indul. Az emailben nem egy csatolt PDF van, hanem egy link "Bizonylat nyomtatása" címkével. A linkre kattintva a felhőben beállításra kerül az, hogy a bizonylat nyomtatásra került, generálódik egy PDF fájl, ami kinyomtatható az ügyfél számítógépén. Így nem csak egy előre legenerált PDF fájl kerül elküldére úgy, hogy nincs információ arról, hogy valóban ki lett-e nyomtatva vagy sem, hanem egy bizonyítható megerősítés keletkezik a bizonylat célbaéréséről. Mivel a számla a szállító rendszerében készül, csak a nyomtatás van kihelyezve a vevőhöz, ezért távnyomtatásnak nevezzük, és a NAV állásfoglalása szerint elfogadható.

    Ezt még ki van egészítve azzal, hogy a szállító látja, hogy a számlája célbaért-e vagy sem, így ha nem jön megerősítés, akkor újra tudja küldeni távnyomtatásra (akár más email címre), vagy kinyomtatja maga, és postán kezbesíti levélként.

    Üdvözlettel:
    Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt.
    Zsák Szabolcs
    fejlesztési igazgató

Új hozzászólás Aktív témák