Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Leteszteltem. Igazi Erste színvonalú! Az alap problémám az, hogy a deviza számlámról volt egy Forint utalásom, aminek a cél számlaszámára lettem volna kíváncsi. Webes felületen (Android, Dolphin böngésző, asztali kliens mód), a számlatörténet összesítőjében az adott tétel nem fér ki, és a ... utáni részt nem tudom előcsalni. A tétel részletezője nem írja azt a "lényegtelen" infót, hogy mégis, ki a fenének utaltam. A telefonos ÜFSZ sem tudta megmondani. Javasolta a mobilos alkalmazást. No, az előbb kipróbáltam. Először Android miniPC -re telepítettem. Rögtön egy szétesett felülettel indított. Innen bármire kattintottam FC volt a reakció, "alkalmazás leállt" felirattal. Ekkor telefonon próbálkoztam. Jött egy SMS, de nem csak kód volt, hanem szöveg is. Mégis, hogy a túróba jegyezzem meg? Vágólapra tettem, de persze nem csak a kódot másolta, hanem a szöveget is, így beillesztésnél hibás lett a kód. Remek! Szerencsére van vágólapkezelő alkalmazásom (Clipper+), amiben kitöröltem az SMS -ből a kódon kívüli részt. De, ez már bukta, mert ezt újra beillesztve már ki is lettem tiltva a saját netbankomból.
Azt nem értem, hogy ha a böngészőt használva símán belépek netbank azonosítóval és jelszóval, akkor ugyanazon az eszközön a kliensalkalmazásnak miért kell külön SMS kód, miután ugyanúgy meg kell adnom a netbank azonosítómat, és jelszavamat?[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Lampard19 #11 üzenetére
Közben túljutottam ezen az akadályon. Felhívtam a telebankot, feloldattam a netbank tiltást és beléptem a mobilbankba. Kikerestem az adott tételt, de így sem jutottam hozzá a célszámla adataihoz. Köszi Erste!
Közben gondolkodtam a miniPC -s összeomláson. Az alkalmazásnak nincs fekvő nézete, a miniPC -k viszont kényszerítik a fekvő nézetet, mivel egy monitort nem lenne olyan egyszerű forgatni. Sztem ez a bibi. Kicsit dolgozni kellett volna még az appon, hogy legyen landscape felület is.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Én eléggé "rajta vagyok a témán", mivel semmi mást nem használok, csak ARM Androidot. Otthon, asztali környezetben is. Régóta van Erste számlám, de csak mostanában kezdtem használni. Webes felületen sztem teljesen jól használható, szépen végigvezet a folyamatokon. Ez a számlaszám infó volt az első, amivel nem boldogultam. Szóval, nincs igazán szükség a kliensalkalmazásra, mert minden jól intézhető mobilról nélküle is. Sőt, asztali környezetben a kliensalkalmazás jelenleg kuka.
-
#79335424
törölt tag
Na, ez hamar elvérzett. Megérkezett a fizum a deviza számlámra. A rendszeres terhelések a Forint számlámról mennek. Át akartam tenni a szükséges fedezetet a devizáról, a Forintra, de a saját számlák közti átvezetésnél nincs a forrásszámlák között a devizaszámlám.
-
#79335424
törölt tag
Mivel Euroban kapom a fizumat, ezért az említett tranzakciót havi rendszerességgel elkövetem. Ugyanerről a telóról, az Erste netbank webes felületén. Most is ez történt. Böngésző -> netbank, és már meg is vagyok vele. Akkor ezt miért is ne tudhatná az alkalmazás?
Ez nem azonnal történik meg, nem egyszerű átvezetésről van szó, hanem devizaátutalásról. Csakhogy webes felületen van egy külön opció, hogy "saját számlára". Ha ehhez nem a tárgynapos, hanem az értéknapos konverziót választom, akkor kedvezőbb rátával számol. No, ennek nyomát sem látom az alkalmazásban.[ Szerkesztve ]