Új hozzászólás Aktív témák

  • KoJoc

    csendes tag

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni a következő problémával kapcsolatban. Akiket hívok folyamatosan panaszkodnak, hogy nem értik amit mondok vagy nagyon nehezen, mintha víz alól beszélnék vagy valami dobozból és állandóan visszakérdeznek. Bevittem szervizbe, visszajött alsó panel cserével és szoftveres javítással. Nem segített továbbra is fennállt a hiba. Kb 1 hét után ismét beadtam javításra. A szerviz javítás nélkül visszaküldte, mellékelve a teszteredményeket, hogy a készülék megfelelően működik. Az üzletből indítottam 2 próbahívást, panaszkodtak a rossz minőségű hangra, így nem hoztam el, hanem kértem a készülék cseréjét. Ezt a szerviz visszautasította, ismét mellékelte a teszteredményeket, hogy a készülék megfelelően működik. A hiba továbbra is fennáll. Cseréltek sim kártyát, próbáltam a gyári beállítások visszaállítását és egyéb beállításokat, de semmi javulás. Páromnak ugyanilyen telefonja van, azzal nincs semmi probléma és abban, a cseretelefonokban illetve a saját Navon-omban is tökéletesen működik a sim kártyám, mindenki hall rendesen. Tanácsot szeretnék kérni, hogy ilyenkor mit tudok tenni?

Új hozzászólás Aktív témák