Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz #65675776 #30 üzenetére

    Utolsó gondolatok ide, ezért már ne keressünk más helyet: Pont az a lényeg, hogy bizonyos beruházási méret fölött nincs globális szabvány. Egy német szerelvényt sem tudnál üzemeltetni a párizsi metróban. A metro nem azért drága, mert extra igényeink vannak (valahol mindenképpen kell változtatni, mert még országokon belül is mások a követelmények/helyi lehetőségek), hanem mert valaki engedte, hogy ennyibe kerüljön. :U Amikor nagy lett a baj, Klados valamennyire helyrerakta a franciákat, ugye hirtelen elkezdtek beleférni a költségvetésbe a tervek és már nem kértek többet az építők. Aztán őt is kikezdték (az egyébként tudásához mérten nevetséges) fizetése miatt és lemondott látva a viszonyokat.

    Btw, csak egy gyors példa a pénzszórásra a most befejezett Mészáros utca "felújítása"... Gyakorlatilag bő 100m újraaszfaltozása és némi festék kemény 63mFt-ba került. :W És az a durva, hogy már fel sem tűnik senkinek, mekkora összeg ez. Ebből két körforgalmat fel lehet építeni a nulláról...

    Szerk.: Bár az eddigi bpi felújításokhoz képest a BKK által elkezdett koncepció egy fényévnyi ugrás. Pl. már ellenőrzik(!) a leterített aszfaltot és garanciát kérnek, ami eddig valahogy mindig kimaradt. :U

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák