Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    Az csak bennem merül fel, hogy nincs olyan programozó, aki magától ilyenre írna meg egy sw-et? A kérdés inkább az, hogy ki kérte meg a Siemens-t, hogy ilyen legyen ez a rendszer. :U

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz tlac #15 üzenetére

    Értem én, de az ilyeneket tipikusan úgy használod, hogy tesztre fordítod a projektet, így esélytelen bármilyen keveredés is. Alapvető configmanager feladat. Ilyen hiba előfordulása hihető egy kétszemélyes garázsbt weblapjában/szoftverében, de egy komoly cég komoly rendszerében az ilyen esélytelen. (Vagy én dolgoztam eddig rossz helyeken. :U )

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz tlac #17 üzenetére

    Mondom én, hogy rossz cégeknél dolgoztam. ;]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    Hát pedig szakma van mögötte. Azt, hogy a menekülő kijárat a magyar alagutakban nem használható, az nem politika. :U Kurva jó lesz egy alagúttűz esetén, hogy nem bírnak az utasok kimenekülni. Remélem ezen hiba javítása alól nem kaptak felmentést...

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz #65675776 #28 üzenetére

    A hiper-szuper számítógépes rendszer (igen, az ami a fékeket is működteti) ha mozgó járműnek érzékeli az álló járművet, akkor csak kívülről engedi nyitni az ajtókat. Eddig ez logikus is lenne, csakhogy már az első NKH-s vizsgálatnál kiderült, hogy ez itthon nem jó, mert ha tűz üt ki az alagútban a jármű rendszere meghülyülhet és nem engedi nyitni az ajtókat (mozgást érzékel állás helyett), de nincs hely kívülről nyitni sem az ajtókat az itthoni alagutakban... Csak el kellett volna olvasni az Alstom-nak, hogy milyenek is a mi alagútjaink, de akkor ugye nem lehetett volna a máshová tervezett metroszerelvényeket ide elsózni a magyar szabványok igényelte lényegi újratervezés nélkül (legalább is erről pletykáltak anno sokat, hogy ez a rengeteg hiba forrása és az, hogy a régi városvezetés máshová kérte az "extrákat" vö. francia választott bíróság és elfogadtak a típusajánlatot, ami nem felelt meg már akkor sem a magyar szabványoknak/követelményeknek...).

    Persze ez és az olyasmik, hogy az első tesztelt példányokon véletlenül el lehetett indítani a szerelvényt javíthatóak, de az egész projektről a hibák nagy száma miatt lerí, hogy ez "átnyomásra" lett rendelve, ala Combino klíma nélkül oda, ahol nyáron nem ritka a 38°C sem...

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz #65675776 #30 üzenetére

    Utolsó gondolatok ide, ezért már ne keressünk más helyet: Pont az a lényeg, hogy bizonyos beruházási méret fölött nincs globális szabvány. Egy német szerelvényt sem tudnál üzemeltetni a párizsi metróban. A metro nem azért drága, mert extra igényeink vannak (valahol mindenképpen kell változtatni, mert még országokon belül is mások a követelmények/helyi lehetőségek), hanem mert valaki engedte, hogy ennyibe kerüljön. :U Amikor nagy lett a baj, Klados valamennyire helyrerakta a franciákat, ugye hirtelen elkezdtek beleférni a költségvetésbe a tervek és már nem kértek többet az építők. Aztán őt is kikezdték (az egyébként tudásához mérten nevetséges) fizetése miatt és lemondott látva a viszonyokat.

    Btw, csak egy gyors példa a pénzszórásra a most befejezett Mészáros utca "felújítása"... Gyakorlatilag bő 100m újraaszfaltozása és némi festék kemény 63mFt-ba került. :W És az a durva, hogy már fel sem tűnik senkinek, mekkora összeg ez. Ebből két körforgalmat fel lehet építeni a nulláról...

    Szerk.: Bár az eddigi bpi felújításokhoz képest a BKK által elkezdett koncepció egy fényévnyi ugrás. Pl. már ellenőrzik(!) a leterített aszfaltot és garanciát kérnek, ami eddig valahogy mindig kimaradt. :U

    [ Szerkesztve ]

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • MaUser

    addikt

    válasz zseko #38 üzenetére

    Ah kicsit félreérthető voltam, a menekülőajtó a homlokfalon van.:) Legjobb tudomásom szerint azt csak a peronon állva engedte volna nyitni a rendszer, illetve ott férnek hozzá kívülről, ha erővel kell kinyitni. Nyilván az alagútban bennragadva nem tud senki kimenni a hibásan mozgást érzékelő és ezért zárt szerelvényből, így a menekülőajtó külső vésznyitása sem megoldható. Index fórumon egyébként jól elvitatkoznak ezeken.:)

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák