Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    Hát pedig szakma van mögötte. Azt, hogy a menekülő kijárat a magyar alagutakban nem használható, az nem politika. :U Kurva jó lesz egy alagúttűz esetén, hogy nem bírnak az utasok kimenekülni. Remélem ezen hiba javítása alól nem kaptak felmentést...

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

  • dabadab

    titán

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    "Persze egyből a gyártó a felelős csak és kizárólag, aki nyilvánosságra hozza, annak semmi felelőssége."

    Igen. Ezt a Siemens rettenetesen elkúrta, ahogy a Stuxnet esetén is (ott annyival cifrább volt a helyzet, hogy pár alkalmazásba beledrótozták a default jelszót, így gyakorlatilag meg se lehetett változtatni). Az, aki a XXI. században olyan rendszert ad ki, amihez default admin jelszó van, az rettenetesen alap és súlyos hibát követ el, az egész egyszerűen nem opció, hogy - akár részben is - másra tolja át a felelősséget.

    Egyébként - ha már felhoztad - ezt a hülyeséget a Siemens nyilván szépen leírta a cucc dokumentációjában (ami nem különösképpen titkos, sima technikusok is megkapják), szóval gyakorlatilag saját maguk hozták nyilvánosságra.

    DRM is theft

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    " Az egy dolog, hogy szakember telepíti. A biztonsági beállításokat viszont a megrendelőnek illene meghatároznia, nem pedig a telepítést végző gyári szakembernek. Ha a megrendelőt ennyire érdekli, akkor ne a gyártóra kenjük már a problémákat."

    a megrendelő általában nem tudja hogy mennnyire fontos dolog ezen jelszavak megváltoztatása, valamint fingja nincs az egészhez by default. innentől nem tudom miért akarod ráverni a történetet. ez olyan mintha jönne az ablakos, és valami apró paramétert nem tudsz megadni amikor szerelik be pl milyen magasan legyen a kilincs, erre minden rögzítés nélkül bevágják aztán csá. ne vicceljünk már egy ember aki ilyen gépeket telepít nem hagyhat ilyen biztonsági réseket. pont

  • joghurt

    addikt

    válasz #65675776 #26 üzenetére

    A Combino azzal nyerte meg a pályázatot (a hivatalos pontozás szerint), hogy az alu szerkezet miatt könnyebb, és nem terheli meg annyira a sínpályát. Aztán amikor a többi helyen futó Combinoban elkezdett megrepedezni az alu, akkor áttervezték az egészet acélvázasra. Amitől persze jelentősen megnőtt a szerelvény tömege, ergo épp azt bukta, amivel befutó lett. (Arról nem is beszélve, hogy ettől kezdve nem is egy többszázas referenciával rendelkező típus került ide, hanem egy új tervezésű.)

    Ugyanez a helyzet az Alstom fékrendszerrel is. A magyar szabályok már a pályázat előtt ismertek voltak, meg lehetett volna felelni nekik. (Lehet vitatkozni rajtuk, de én osztom a többiek véleményét, hogy az egy helyről vezérelt üzemi és vészfék rendszer nem két független fék.) Természetesen a szegfűsök és a madarasok részéről már le volt zsírozva, hogy bármit átvesznek, de aztán a narancsosok jöttek, és velük meg nem. Hát kerestek valami indokot belekötni, és (politikától függetlenül, hiszen még a francia bíróság is nekünk döntött!) sikerült neki. Aztán persze ment néhány nokiásdoboz arrafelé is, és hirtelen engedékenyebb lett az NKH.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák