Új hozzászólás Aktív témák
-
"...mert már mindent bóvlira csinálnak."
Időnként a rendszeres karbantartást el kell végezni. Ha keményebbre készítenék a csapágyazás sikló felületeit talán kibírna 2x 20 ezer órát. Ha ezt háromszoros áron lehetne teljesíteni, akkor senkinek sem érné meg.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Régi motoroknál a vezérműtengely, a szelemelőtőkék kiszokták bírni a főtengely teljes élettartamát, beleértve a 2-3 szori köszörüléssel való felújítást."
Nem biztos, hogy optimális megoldás. Nyilván változik az emelés mértéke és az emelés munkapontjai. Ez befolyásolja a hatásfokot. Megborítja a tervezett karbantartási tervet. Megemeli a vezérlás problémájából eredő nagyobb károsodás esélyét.
Az üzemeltető vállalat számára is jobb a tervezett felújítások betartása. Előre lehet tervezni a költségeket illetve a biztosítani a tervezett karbantartás idejére a kiesett termelés pótlását.
Ráadásul a lecserélt alkatrészek nem a szemét mértékét növelik, értékes nyersanyagok.Dolgoztam néhány évet olyan üzemben, ahol a "köszörülünk rajta és jó ez még" ideológia ment.
Magasnyomású olajcsöveket gyártottunk. A szövőgépek eléggé meg voltak kopva. Néhány naponta leálltak, mert tört a kármegelőző műanyag fogaskerék. A kész csövek 30%-a elesett a nyomáspróbán a hitvány szövésminőség miatt. Ezt a kiesést megpróbálták a gyártási sebesség növelésével pótolni. Nem sikerült.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#90088192
törölt tag
-
#90088192
törölt tag
Igen is meg nem is, a szelep emelő tőke lehet görgős, ami megszünteti az oldal irányú erők nagy részét.
A szelep gyorsulása maga nem számít annyit se nyitáskor se záráskor, pl kényszerkapocsolat vezérelt szelepek, vagy ahol sűrített gázok nyomják vissza, ott nincs limit egyik irányban sem. A szelepszar rugalmassága elegendő kell hogy legyen, elvégre elég hosszú.
Ez a művészet a belseje "rugalmas" a külseje kemény.
Mint minden jó kés. -
#90088192
törölt tag
Egyrol beszelunk, csak maskent mondjuk, en azert irtam a gyorsulas nem szamit abbol a szempontbol, hogy milyen gyorsan nyit. A zarasnal meg ugyis a rugo okozza. A szelepfeszek beverodes a legjobb esetben a hoterheles miatt kezdodik el, normal tervezes mellett nem szabadna problmeat jelenteni, hogy a szelep odacsap neki.A gorgos azert irtam, hiszen a hirtelen nyitas aszelepemleo tokere igen komoly oldaliranyu eroket tud kifejteni, ha ez nincs akkor ugy nyitod ahogy tudod.
Kulonben a szelepemlo toke fog beverodni nem kicsit nagyon a haz oldalaba.
Az elfordulas meg mindenhol problema, de a CAT 3516(ha jol emlekszem) kimegy a vilagbol egy szett gorgos emelovel. valami 50K ora amikor cserelni kel oket. A Deutz nem gorgos meg 20K ora amit bit.A legegyszerubb ha nincs butykos tengely, hanem suritett gazok nyitjak es zarjak a szelepeket, azt kalap meg a kabat.
Mindent lehet valtoztatni igen egyszeruen es gyorsan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- EAFC 24
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...