Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz 8th #24 üzenetére

    amit nem értenek a döntéshozók se, hogy az sem mindegy, mi az, ami kijön a kipufogón. például lehet csökkenteni a co-t meg a co2-t, de akkor felmegy a nitrogénoxid. A co2-vel tud mit kezdeni a szervezeted, a nitrogénoxidokkal meg nem.

    vagy ott van a dízel példa: ahogy növeled a befecskendezési nyomást, úgy csökken a kipufogott koromrészecskék mérete. a nagyokat még ki tudja szűrni az orrod, a kicsik bejutnak a tüdődbe. tehát azzal, hogy fejlesztést kényszerítettek a dízelmotor gyártókra, korom szempontjából sokat rontottak a helyzeten. az a kipufogógáz, amiben látod a kormot, neked kevesebb bajt okoz, mint az, amiben nem látod, de van benne.

    ezt az egészet megfejeled a kipufogó gázok kezelésére szolgáló cuccokkal, és rögtön ott vagy, hogy brutálisan drága, brutálisan sokba kerül előállítani, és nemritkán egészségtelenebb eredményt kapsz csak azért, mert a döntéshozókat meglobbizták.

    egyébként pedig mitől is tragikusan rossz hatásfokú az az autó? de ne fals összehasonlítást mondj, hanem valósat.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák