Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VaniliásRönk

    nagyúr

    válasz dajkopali #6 üzenetére

    "a másik meg az, hogy valójában senki sem látja, hogy az igen szisztematikusan építkező cégnél vajon mi van a boszorkánykonyhában"

    Micsoda kérdés ez, hát sárkányfű...

    Komolyra fordítva, azért ezt nem olyan nehéz kitalálni, ha bevallottan az Apple-lel akarnak konkurálni, akkor egyszerűen megpróbálják profitba fordítani a márkanév értékét. Ez nem olyan hűdehúha amit még soha sem láttunk. Majd meglátjuk van-e még abból a goodwillből amit annó az IBM-től vásároltak. Bármi másra számítani naivitás.

    #12 fordfairlane: Nincs ebben semmi zsenialitás, pusztán kapzsiság és hideg számítás, amíg lehetett kihasználták a Thinkpad márkanevet, amikor meg kezd szertefoszlani a mítosz gyorsan előadják, hogy a minőség mennyire fontos nekik... puszta profitmaximalizálás, én a magam részéről inkább megvetem mint csodálom, az ilyen hozzáállás nem viszi előrébb az emberiséget, csak spirálban rohannak mint az anyag egy fekete lyuk akkréciós korongjában.

    [ Szerkesztve ]

    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák