- HBO Max & OD topic
- DIGI internet
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
VaniliásRönk
nagyúr
"a másik meg az, hogy valójában senki sem látja, hogy az igen szisztematikusan építkező cégnél vajon mi van a boszorkánykonyhában"
Micsoda kérdés ez, hát sárkányfű...
Komolyra fordítva, azért ezt nem olyan nehéz kitalálni, ha bevallottan az Apple-lel akarnak konkurálni, akkor egyszerűen megpróbálják profitba fordítani a márkanév értékét. Ez nem olyan hűdehúha amit még soha sem láttunk. Majd meglátjuk van-e még abból a goodwillből amit annó az IBM-től vásároltak. Bármi másra számítani naivitás.
#12 fordfairlane: Nincs ebben semmi zsenialitás, pusztán kapzsiság és hideg számítás, amíg lehetett kihasználták a Thinkpad márkanevet, amikor meg kezd szertefoszlani a mítosz gyorsan előadják, hogy a minőség mennyire fontos nekik... puszta profitmaximalizálás, én a magam részéről inkább megvetem mint csodálom, az ilyen hozzáállás nem viszi előrébb az emberiséget, csak spirálban rohannak mint az anyag egy fekete lyuk akkréciós korongjában.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)