Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #33 üzenetére
Tévedsz. Több, mint 3,5t az össztömege, tehát a belső, szűkebb városrészekbe csak külön engedéllyel hajthat be. A 7,5t -ba bemehet, de oda annál nagyobb méretű teherautó is bemehet. Mellesleg egy nyergesvontató szólóban rövidebb, mint a Cybertruck, 7,5 tonnás és az 500-800 pacija igen virgoncan rángatja a bódét. Zéró gyűrődési zónával.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
válasz #16820480 #100 üzenetére
nagyobb piacok közül Japán, UK és kína van a tervező listán
Meg a komplett EU, Kanada, Brazília (itt ráadásul 2030 a határidő), D-Korea, Ausztrália, Thaiföld... a bármennyire is nagy piacok közül egyedül India az, ahol a jelenlegi állás szerint 2035-ben még talán el lehet adni ICE autót.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
brumi1024
veterán
válasz #16820480 #83 üzenetére
Azzal egyebkent egyetertek, hogy van erre szukseg (halozatfejlesztessel egyutt, mert jelenleg inkabb a lokalis kibocsajtasban van jelentos elonye az elektromos autonak a legtobb europai orszagban), azzal hogy kereslet van rajuk (akarmennyire is kenyszeritett), elindit egy fejlodest.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #100 üzenetére
Kb. lényegtelen, hogy Kínában szénerőműveket építenek, ha 2035-re a low energy autókat lehet csak eladni, ami kvázi EV. Ha marad a jelenlegi vezetés akkor ez nem fog változni, így kb. a világ legnagyobb piacainak többsége bevezeti ezt a szabályozást és legkésőbb 2035-re nagyon sok személy autó ICE forgalmazás megszűnik, vagy max. a hybridet fogják még engedni, 2050-ig és utána vége.
-
brumi1024
veterán
válasz #16820480 #224 üzenetére
En ezt ertem, de ritkan kozlekedunk koolajfinomitoval, mig egy Model 3-nal a gyartoi ajanlas alapjan 24 ora es 13,5 ezer liter viz kell a tuzoltashoz. Azon az alaptezisen tovabbmenve, hogy hirtelen minden ICE-t levaltunk BEV-vel ezeket a problemakat meg kell oldani, erre meg nem kesz a technologia. Az eredeti hosszaszolas errol szolt.
#223 kpbendeguz: Az ujrahasznositas a masik olyan tema, ami elvileg megoldhato, a gyakorlatban meg nagyon nem trivialis, plane nem olcso.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz #16820480 #242 üzenetére
Euro 6d-ben van amugy zajkorlatozas is, eleg latvanyos. A sportmotorral egyetertek, de a teljesitmeny alapjan eleg nehez meghatarozni mi lesz hangos vagy sem. Egy 2/3 literes motor automata valtoval a legtobb varosi helyzetben kozel alapjaraton kozlekedik, sokkal kevesebb/kevesbe zavaro hangja lesz, mint az ezereves, nem karbantartott dizelnek, vagy az uvegelt 1.4 szivonak, de a teljesitmenylimit az elobbieket tiltja, utobbiakat beengedi. Az 50 kobcentis robogok nagy reszerol nem is beszelve. Raadasul ez megint nem a szennyezest csokkenti, mert az utobbi evekben kompakt merettol is eleg gyakori a 120+ loeros auto.
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz #16820480 #187 üzenetére
"amiért nem szeretem esténként a boyracereket hallgatni, meg a midlife crisis lámpától padlógázzal gyorsuló apukákat hallgatni csukott ablakon át"
na most akkor gondolj bele, hogy ha elterjed az EV amiknek ált. jó a gyorsulási ideje (és nyilván még javulni fog idővel...), akkor már nemcsak a mostani boyracerek csinálják majd a padlózást a moddolt kocsijukkal, hanem már "szinte mindenkinek" ténylegesen elérhető lesz ez is, és le merem fogadni hogy nemhogy csökkenni hanem növekedni fognak az ilyen esetek