Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Tavaly augusztusban életemben először kellett bemennem Telenorhoz (számhordozás miatt).
Megdöbbenve láttam, hogy kb. az ügyfelek fele számlát fizetni jött. Mondom WTF?
Ezt online nem lehet elintézni??? Mi a fészkes fenének állnak itt sorban 2015-ben? Tisztára mint a postán.
Akkor értetlenkedve szemléltem (sosem néztem utána, miért lehet), de most már értem: a Telenor (ill. az ügyfelek is) ennyire le vannak maradva ill. ennyire maradiak.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Viktor0610 #14 üzenetére
Az nem baj, ha a Telenor biztosítja ezt a lehetőséget, ami számomra furcsa volt, hogy ilyen sokan, nagy arányban éltek vele. És igen, volt bankkkártyás fizető is.
-
BiP
nagyúr
Még ha ingyen van a személyes befizetés, akkor is próbálnám elkerülni.
Az, hogy valaki minden hónapban csak emiatt elmegy az ügyfélszolgálatra, elcsesz rá egy órát, az is kiadás. Még ha nehezen is forintosítható, értékes kiadás. Nekem erre nincs időm. Emiatt csodálkozom, hogy másnak meg van ideje/energiája sorbanállni ilyen miatt.
Ráadásul a készpénz (nekem) drágább, mint a kártyás pénz, csak ott fizetek vele, ahol nem tudom máshogy megoldani. Amióta kp-hez jutni pénzbe kerül (levenni a SAJÁT számlámról), ill. extra energia, mert csak saját automatából ingyenes a havi 150e limitig, azóta spórolok a kp-vel. És így kényelmesebb is. Nem kell annyit hurcolnom sem, vagy állandóan azt figyelni, van-e nálam elég, stb.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz Dark Archon #46 üzenetére
Ezért kell (érdemes) intézni mindent online, amit csak lehet.
Persze ott is van tukmálás bannerek, meg ajánlatokkal teletűzdelt weboldal formájában, de legalább a megfelelő kondíciókat magad is megtalálod (szerencsére erre kötelezve vannak), és hatékonyabban tudod megszerezni, áttekinteni a lényegi infót, mint ahogy az ügyintéző hebeg-habog, esetleg nem mond el valamit.
Nem kell sorbanállni, ellenben rendesen át tudod gondolni, asszonnyal megbeszélni, aludni rá, stb.
Az összehasonlítás időigényesebb, viszont alaposabb. (pl. ha bankot vagy csomagot akarsz váltani).
És ha a bankod szarik rád, a hűségedre, akkor neked sem kell hűségesnek maradnod, ha találsz jobbat (jók már nincsenek, csak kevésbé szarok), akkor érdemes lépni.Én sokáig húztam a számat, amikor azon agyaltam, hogy el kéne jönni az OTP-től 10 év után, de egyszerűbb rádordítani azt a pár órát, mint hónapokig, évekig fizetni az aránytalanul magasabb díjakat.
Azóta meg az Axától is eljöttem, ahogy csúsztak le a lejtőn. (pedig nem vagyok egy nagy váltogatós típus).[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
válasz instantwater #50 üzenetére
Engem a Telekom zaklat még mindig, pedig már eljöttem tőlük. (hűség lejártát sem megvárva inkább átmentem a Digihez, amint eljérhető lett nálunk is)
De a telekomnak mai napig nem esik le, hogy nincs közöm hozzájuk, és nem is szeretném.[ Szerkesztve ]