Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WN31RD

    addikt

    "a fogyasztók tisztában vannak a tévéreklámok figyelemfelkeltő szerepével, és nem várják, hogy az a termékről, szolgáltatásról minden részletre kiterjedő információt közöljön"

    Tehát, mivel az emberek hozzászoktak ahhoz, hogy a reklámok pofátlanul hazudnak (csúsztatnak, félrevezetően állítanak be, vagy elhallgatnak, fontos dolgokat stb., végső soron egyre megy), és próbálnak ehhez alkalmazkodni, azaz nem elhinni mindent, tegyük a még nagyobb hazugságokat (csúsztatásokat, fontos részletek elhallgatását stb.) törvényessé...

    ''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

  • WN31RD

    addikt

    Nem hiszem, hogy van értelme itt a tévénézési szokásokat kitárgyalni, sehova nem vezet. Arról viszont érdekes lenne több információt megtudni, hogy milyen módon szeretnék lazítani a reklámok szabályozását. Mit értenek vajon "kreatívabb" reklámon, és hogyan korlátozzák a "kreativitást" tisztességes reklámozásról szóló szabályok?

    Szerintem üdvözlendő az, hogy az utóbbi időben mintha igyekezett volna a GVH komolyabban venni a megtévesztő, félrevezető, tisztességtelen reklámozási technikákat, ezt a vonalat inkább folytatni és erősíteni kellene, nem pedig belenyugodni abba, hogy az emberek tudják, hogy a reklámok csúsztatnak.

    ''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

Új hozzászólás Aktív témák