- Texasban nyithat Starlink-gyárat a SpaceX, újat épít a Samsung is
- A Microsoft Exchange szoftverhibáit használták ki kínai hackerek
- A használt berendezések felvásárlásával kerülgeti az USA korlátozásait Kína
- Ujjlenyomattal működő kártyán dolgozik a Samsung és a Mastercard
- Nem használ többé webes követőeszközöket a Google
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- TP-LINK routerek
- [Re:] Több mint 100 nyelven fordít valós időben a Cisco Webex
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Hálózatokról alaposan
- Rendszergazda topic
- [Re:] Nem használ többé webes követőeszközöket a Google
- [Re:] A streaming miatt szárnyal a zeneipar, de népszerű a bakelit is
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Hozzászólok Aktív témák
-
WN31RD
addikt
"a fogyasztók tisztában vannak a tévéreklámok figyelemfelkeltő szerepével, és nem várják, hogy az a termékről, szolgáltatásról minden részletre kiterjedő információt közöljön"
Tehát, mivel az emberek hozzászoktak ahhoz, hogy a reklámok pofátlanul hazudnak (csúsztatnak, félrevezetően állítanak be, vagy elhallgatnak, fontos dolgokat stb., végső soron egyre megy), és próbálnak ehhez alkalmazkodni, azaz nem elhinni mindent, tegyük a még nagyobb hazugságokat (csúsztatásokat, fontos részletek elhallgatását stb.) törvényessé...
''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
sheratan
titán
igazából be is tilthatnák a reklámokat akár. bár mondjuk az izgibb lenne, ha jól megszabályoznák a kritériumokat (például tilos flashben reklámozni neten
), és a szabálysértőktől meg lehetne szedni a jattot.
rengeteg iszonyatosan pazarló reklámforma van. szórólapo, plakátok... de igazából a tévéreklámok is ide tartoznak, mert (remélhetőleg) egyre kevesebb ember vevő a kamu szövegekre. -
sheratan
titán
szerintem azért a tévé nézettsége sajnos nem csökken olyan mértékben, mint a műsor színvonala... a legtöbb ember hazamegy munkából, bekapcsolja, még akkor is, ha nincs igazán semmi műsor, csak a szokásos negyd órás reklámblokkok közt elvétve pár perces B kategóriás talkshow. az lenne igazi, ha konkrétan egyes castornákra tudnál előfizetni, de méginkább egyes műsorokra, nagyot koppannának a csatornák.
bár az a baj, hogy ennek szerintem az értelmes műsorok innák meg a levét, mert a többség előfizetne mondjuk győzikére meg pár sportműsorra, sorozatra, és lassan de biztosan kihalnának a(z inkább az idősebb generáció által kultivált) tévéjátékok, színdarabok, stb. -
WN31RD
addikt
Nem hiszem, hogy van értelme itt a tévénézési szokásokat kitárgyalni, sehova nem vezet. Arról viszont érdekes lenne több információt megtudni, hogy milyen módon szeretnék lazítani a reklámok szabályozását. Mit értenek vajon "kreatívabb" reklámon, és hogyan korlátozzák a "kreativitást" tisztességes reklámozásról szóló szabályok?
Szerintem üdvözlendő az, hogy az utóbbi időben mintha igyekezett volna a GVH komolyabban venni a megtévesztő, félrevezető, tisztességtelen reklámozási technikákat, ezt a vonalat inkább folytatni és erősíteni kellene, nem pedig belenyugodni abba, hogy az emberek tudják, hogy a reklámok csúsztatnak.
''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
Ez kész! Az igazság jelenlegi ferdítésével nem tudjuk már vásárlásra ösztönözni a vevőket, engedjétek meg, hogy nyíltan hazudhassunk, mert a mi munkatársunk a boltban minden részletet, és apróbetűt elmagyaráz majd az egyébként is tájékozott leendő ügyfélnek. [sírvaröhögôs smiley]
Szíven szerint betiltatnám az 'akár' szót a reklámokból, és azt sem engedném, hogy kezdőrészlettel x összegtőlreklámozzák a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Metalfan
senior tag
válasz
Depression #6 üzenetére
Egyetértek
Esetleg csinálják azt, hogy ne csak az "x-től" részt mondják, hanem azt is, hogy "x+y-ig", illetve azt is árulják el, hogy milyen feltételek esetén érvényes az "x-től" eset.
"A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel." by Totalcar
-
luciferc
őstag
Mit értenek vajon "kreatívabb" reklámon
egyszerű, a még inkább kamu reklámot. Elmennek a jó édes anyjukba. Van pofájuk azon nyavalyogni, hogy nem hazudhatnak elég nagyot, Mi ez a IVSZ akkor most, mocskos csalók szövetsége?
Minden igazságot könnyű megérteni, ha már felfedezték; a cél felfedezni őket. - Galileo Galilei
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
it A szektor vállalatai állítják: a szigorú hazai szabályozás korlátozza a kreativitásukat. Próbálnak lazítani.
- [Re:] #iPhone 12 64GB Black/fekete kártyafüggetlen telefon, Apple garancia 2 év#
- [Re:] Ducky Mini
- Analóg fényképezés
- nVidia tulajok OFF topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- [Re:] Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 4 év Garancia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- TP-LINK routerek
- Androidos tablet topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- HP EliteBook 840 G2 „Golyóálló” Prémium Üzleti Laptop 14” -75% i5-5300U 8GB 256GB SSD FHD IPS !
- Bomba áron eladó dobozos új gyártói garanciás Asus Vivobook /Ryzen7 3700U/8Gb/512Ssd/Vega 10/Fhd/
- Thinkpad X270 - 6.gen i5 - 8GB - 256GB - FHD - ÚJSZERŰ, SZINTE NEM HASZNÁLT
- ASUS ROG STRIX RTX 2080TI OC 11G GAMING eladó + HEATKILLER IV RGB FULLCOVER, DOBOZÁBAN 1 év GAR
- Lenovo Legion Y530 GAMER LAPTOP, 15,6" FULL HD IPS, I5-8300H CPU, 8GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050TI 4G
Állásajánlatok
Cég: Ideastyle Professional Kft.
Város: Budapest
Cég: ELPRO Systems Kft.
Város: Budapest