Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz #06658560 #25 üzenetére

    a tesla marketingereje az volt, hogy szép, gyors és jól használható elektromos autó, a piacon egyedülálló, jövőbe mutató belső térrel. vagy úgy gondolod, hogy valami zseniális marketinggel és egy sz*r termékkel sikerült lepipálniuk a teljes autóipart, toyotástul, bmwstül, vw-estül?
    egyszerűen csak megléptek egy akkora újítást, amit az elkényelmesedett gyártók az elkövetkező 10 évre terveztek csepegtetni aranyáron a vásárlóknak. ugyanaz a sztori, mint az első iphone. jött egy ember, aki gyártott valamit, amire tényleg szüksége van az embereknek. remélem itt is elmegy a piac a tesla után, és ugyanaz lesz az autózásban, mint az okostelefon-forradalom volt az elektronikában.

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák