Új hozzászólás Aktív témák

  • paljani

    aktív tag

    Itt is azt látom, mint sok más cégnél (pl. Onkyo): próbálták egyre feljebb és feljebb pozícionálni magukat miközben az érdemi fejlesztések vagy elmaradtak és/vagy a volumen kategóriában megfizethetetlenné váltak. Aztán (jó)pár év után rájöttek, hogy csupán a brand miatt nem fogynak az eszközök megfelelő mennyiségben, pár audiophil meg nem tart el egy komplett üzletágat.

    Mindig mondom, hogy nincs rossz termék, rossz ár van (nem saját). Itt véreznek el a “patinás” gyártók, túl sokat képzelnek a brand mögé de a piac idővel megmutatja a valódi “értéket”.

    Bízom benne, hogy az új tulaj helyén kezeli majd a fentieket mert egyébként én - személyesen - meg voltam/vagy elégedve a minőséggel csak az árakkal nem.

Új hozzászólás Aktív témák