Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paljani

    aktív tag

    Itt is azt látom, mint sok más cégnél (pl. Onkyo): próbálták egyre feljebb és feljebb pozícionálni magukat miközben az érdemi fejlesztések vagy elmaradtak és/vagy a volumen kategóriában megfizethetetlenné váltak. Aztán (jó)pár év után rájöttek, hogy csupán a brand miatt nem fogynak az eszközök megfelelő mennyiségben, pár audiophil meg nem tart el egy komplett üzletágat.

    Mindig mondom, hogy nincs rossz termék, rossz ár van (nem saját). Itt véreznek el a “patinás” gyártók, túl sokat képzelnek a brand mögé de a piac idővel megmutatja a valódi “értéket”.

    Bízom benne, hogy az új tulaj helyén kezeli majd a fentieket mert egyébként én - személyesen - meg voltam/vagy elégedve a minőséggel csak az árakkal nem.

  • paljani

    aktív tag

    válasz Sinesol #31 üzenetére

    Nem csak én mondom, hogy el van szállva az árazás, hanem a piac is azt mondja. Ezért adják el a konzumer üzletágat, mert nem profitábilis. Ez minden érzéstől független, a tiedtől - és az enyémtől - is.

    Van egy trend, miszerint a technológia fejlődésével az alsókategória (=kommersz kínai) idővel elég (!!!) jó az átlagfelhasználásra ezért nehezebben fizetik ki a fogyasztók a közép- vagy felsőkategória felárát. Mert nem érzik, hogy annyival több értéket kapnának érte, mint amennyivel többet fizetnek. Ilyenkor egy ideig drágul a közép-felső kategória (ellensúlyozva a kieső vevők miatti bevételkiesést - gondoljatok csak a mobilok felső kategóriájának a drágulására az utóbbi években) majd egy idő után elindul a piac(i szereplők) konszolidációja. Itt is ez történik, nemsokára több szereplő követni fogja.

Új hozzászólás Aktív témák