- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheSaint
aktív tag
Ezeket az "érzékelőket" nagyon túlmisztifikáljuk, nem azokon múlik, hanem a software-en (AI jó esetben), hogy mit értékelt ki az érzékelőktől kapott nagyon egyszerű adatokból. Jelen esetben egyszerűen el tudom képzelni, hogy úgy értékelte a helyzetet, hogy egy sávelválasztó, vagy bármilyen más terepakadályhoz közelít, de az is is bőven benne van, hogy érzékelte a mozgó "embert", de nem számolta bele, hogy az autó elé IS ugorhat, hiszen mindennapi közlekedési esemény, pl egy sűrű belvárosban, hogy az út mellett 1m-en belül sétálgatnak a gyalogosok, nem fog vészfékezni minden alkalommal. Ezt nagyon komplikált és erőforrásigényes számításokkal lehetne modellezni, hogy egy bizonyos körön belül minden észlelt mozgó "tárgy" mozgását és sebességét folyamatosan elemezze és értékelje mindaddig amíg az autó veszélyt jelenthet rá.
-
TheSaint
aktív tag
Szerintem egyszerűen nem volt felkészítve ilyen helyzetre a software és nem tudott mit kezdeni a bejövő adatokkal. Más kérdés, hogy ilyen esetekre teljes leállást, vészfékezést kellene beépíteni az irányításba hozzátéve, hogy ez rengeteg esetben lehet fals eredmény, de hát a biztonság az első....