Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nosam

    aktív tag

    válasz Jhonny06 #1 üzenetére

    "A Prezi erősebb brand mint a Tesla "

    Álmukban esetleg, én sem tudom mi alapján osztályoznak ezek illetve nem értem miért ezek alapján osztályoznak. Azért a Tesla egy 500 ezer négyzetméteres a világ legmodernebb robotgépeivel felszerelt gyártósorral rendelkezik.

    "A Prezi egyébként március 25-én 311 332 kedvelőt tudott magáénak a Facebookon, a Twitteren pedig 131 955 követője volt."

    Ráadásul ha valaki veszi a fáradságot és megnézi, akkor saját szemével láthatja, hogy pl a Tesla motorsnak több mint 800 ezer követője van a facebookon, és több mint 500 ezer a twitteren.

    Szóval már itt sem stimmel ez a dolog, máris csalás van benne. Persze ezzel nem a prezit akarom leszólni hanem azt a céget, amelyik ki tudja milyen alapon osztályoz itt startup cégeket...

  • Nosam

    aktív tag

    válasz -szp- #4 üzenetére

    Lehet, hogy embeddelhető prezentációi vannak Peti, de akkor is félrevezetőnek tartom ezeket a rangsorokat, mert nem valós pénzügyi és vállalati teljesítmények alapján osztályoznak.

    Ráadásul ezt már egyszer láttuk hova vezet és úgy látszik nem tanultunk belőle. Sajnos szélsebesen haladunk egy újabb dotcom bubble felé, amikor is a mindenféle trükkökkel és ehhez hasonló rangsorokkal felfújt cégek kipukkadnak és a piac kénytelen lesz beárazni őket a valós értékeik alapján.

  • Nosam

    aktív tag

    válasz -szp- #16 üzenetére

    Szerintem az sem lett volna jobb megfogalmazás. :U

    És ha nem haragszol én abban sem hiszek, hogy akár az online jelenlétben erősebb lenne a Prezi mint a Tesla. Mert a számok nem ezt mutatják. Nagyságrendekkel 3 meg négyszeres különbségek vannak a Tesla javára az általam belinkelt bárki által leellenőrizhető oldalaikon, és erre mondtad aztán azt, hogy oké de a Prezinek embeddelhető prezentációi vannak. Az lehet, csakhogy ennek hatása és vagy jelentősége már nem mérhető olyan korrekt bárki által leellenőrizhető módon, hogy kinyitod a facebookot meg a twittert és megnézed melyiknek mennyi követője van.

    Igazából és persze ez sem feltétlen a te hibád, de szerintem nincs is értelme a Prezit és a Tesla-t egymás mellett emlegetni. Nem azért, mert a Prezi vagy a Tesla annyival rosszabb vagy jobb lenne a másiknál, mert a maga területén mind a kettő nagyszerű és népszerű brand, hanem azért mert annyira különböző területen is működnek, hogy gyakorlatilag nincs semmi olyan dolog ami összeköthetné őket, nincs semmi ami alapján valamiféle korrekt összehasonlítás lehetséges lenne a két brandet illetően, hacsak nem megnézni, hogy melyiknek mennyi követője van a facebookon meg a twitteren.

    Pontosan ezt teszi ez a startupranking.com is, amellyel elköveti azt a nagyon súlyos hibát, hogy brandeket osztályoz és értékel fel olyan tetszési index alapján, amely gyakorlatilag nem tükröz semmit ezen vállalatok valós üzleti teljesítményeiből.

  • Nosam

    aktív tag

    válasz Ghoosty #17 üzenetére

    Álljunk meg egy pillanatra, az amit te mondasz az maximum a nagyon régi patinás márkákat illetően működik csak, de nézd meg pl technológiai és vagy egyéb egykori értékes brandeket. Hát bizony az a brand amely tönkremegy, azt nagyon sok esetben temetik. Nem elég a név. Hány olyan cég merült a feledés homályába mint pl a commodore, vagy az atari és napestig lehetne sorolni, hogy az egykor nagyon népszerű és nagyon erős brandek hogyan váltak az enyészetté.

    A legkisebb százalékban működött csak az, hogy felvásárolva egy-egy ilyen brandet amely felett eljárt az idő, pusztán a neve által tovább tudtak volna működtetni. Voltak ilyen próbálkozások, elég sokan ráfaragtak vele, és tényleg nagyon kevés százalékban működött az, hogy halottaiból feltámasztva újra virágozni kezdett.

Új hozzászólás Aktív témák