Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz Abu85 #353 üzenetére

    Röviden ha PCIe 3.0 lapban használjuk a kártyát akkor nem lesz teljesítménycsökkenés a PCIe 4.0-hoz képest egészen addig, amíg a 4 GB memória elég a játéknak. Tehát a beállításokat le kell venni medium vagy low-ra.
    És itt b@szta el a tesztelők többsége netszerte, mert olyan beállításokkal tesztelték ezt a kártyát (többnyire high, ultra, némelyik még ráadott egy kis ray tracinget is nesze, meg 1440p-t) amit csak 8 GB-os kártyákon érdemes használni.
    Tehát ez egy 1080p e-sport kártya med/high beállításokkal, vagy AAA kártya low/med beállításokkal.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #353 üzenetére

    Nem tudom, mennyire mondok újdonságot :D de a PCIE-buszon minden frame-hez kell adatokat másolni. Egyrészt ott van a geometria, másrészt egy nem előrelátott mozdulat miatt nem preloadolt textúrák, meg még ki tudja, mi minden. No meg egyes motorok textúrastreamelést használnak.
    Az idézett tesztben nézd meg a BL3-at - GTX 1650S-en sem medium, sem ultra fokozaton nem veszít érdemben sebességet PCIE 3.0-ra átállással, míg az RX 6500 medium fokozaton 26, ultrán 35%-ot bukik. Ezeket a számokat nem magyarázza meg a memóriaelfogyás, már csak azért sem, mert a BL3 általában kitűnően érzi magát 4GB-os kártyákon - sőt, még a 3GB-os 1060-on is.
    Még egyszer leírom - a memóriaelfogyás nem pár akadás percenként, hanem inkább egy akadást pár másodpercenként - vagy sűrűbben.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák