- Max
- ASUS routerek
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Finn kísérlet: kijelző helyett könyvet a diákoknak
- Most jöhet el a VR-headsetek kora?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
Mi baj volt a Michelinnel? Csak nem valami fuelsaver, vagy energy széria volt? Azokkal voltak ám kalandok...
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
tkazmer
addikt
A gumi árát szerintem egyszerű saccolni, amennyibe kerül újjáépíteni az autó lezúzott elejét, annyiért érdemes gumit venni.
akkor kb 250e/garnitúra áron ezek szerint nem érdemes venni? Csak mert egy lezúzott első rész kb 800e...(volt rá példa, azért mondom). 800e-ért milyen gumit adnak?úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
erdoke
titán
Nekem gyárilag Pilot Sport PS2-vel szerelték a járgányt, különösebb panaszom nem lehet rá. Ahhoz képest még nem is kopik gyorsan. Kicsit lehetne halkabb (bár nem durva), de semmiképpen nem a biztonság rovására. Egyébként én se vennék Michelint, ha magam választanék. Sportosabbak közül egy régebbi csúcs Potenza-val ill. egy Conti SportContact-tal jó tapasztalataim voltak szárazon és esőben is, persze mocskos gyorsan koptak. Value kategóriában bevált a Kléber, 195/65 R15 méretekben vettem nyárit és télit is diszkont áron 50-55e körül, feleség autójára kiválóan megfelelt mindkét szett. Talán jó átmenet a PremiumContact, kedvező tapasztalataim voltak vele. Még régebben a 6000-es Pirellit szerettem nagyon.
#29
Persze, a fékhatás csökkenése veszélyesebb a szerényebb gyorsulásnál, bár néha az utóbbi nem létezése is sok pénzt takaríthat meg.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
Én lezúztam az elejét egy vaddisznón (kimászott elém 3) és 300ezerből megállt.
Mondjuk 5 éve az egész autó volt 800ezer
De mondjuk mint írtam, nekem nem is olyan atom lényeges az hogy Michelin vagy Barum legyen... Sokkal inkább az hogy ha pl. fékezek akkor fogjon a fék
(Nem ennyire gáz, jó állapotú az a dög. Mondjuk amennyit eddig ráköltöttem, legyen is.)Mutogatni való hater díszpinty
-
Mcray
senior tag
Elég félreérthető voltam. Nem versenyzek közüton, csak épített pályán
amúgy meg off a dolog.
A családban mindenki (anyámat leszámítva) Millió kilóméteres "Cipész" és ha valaki mellettem van az anyóson akkor kapom a túraautós oktatást meg a rallys navigálást.
Apám( mind a 2 ) arra tanít hogy féket csak akkor használjak ha motorfékkel vagy gázelvétellel nem tudom megoldani. Körforgalomba bemenetnél ha nem jönnek oldalról és nem 120-ról érkezek meg csak 50 ről akkor fékezni sem kell, csak finoman a kormánnyal.
A jó gumi sokszor arra kell hogy mint ahogy te is írtad, ki tudjam kerülni azokat akik a körforgalmat 10-el veszik be, vagy nem tudják meddig ér az kocsijuk amikor oldalról bedugják egy bekötésnél, és rántani kell vagy ha jönnek szemből, padlófékezni.
Sajnos nem minden családban foglal el fontos helyet az autó és ez meg is látszik azon hogy néhány ember hogy vezet(
Betonacél Igen, Indiában is ilyenek a körülmények, de ott ki is lóg az acél az útból és fel tudja szarvazni az alvázat. Nekünk a kipufogó bánta pedig a Toyota Land Cruiser nem egy alacsony dög
[ Szerkesztve ]
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
Brumi
senior tag
Egy 2,5 éves VW Polo-m van, amit újonnan vettem, és minden nap használom az autót, télen-nyáron. Hegyekben lakom, szerpentinen járok be dolgozni és soha semmilyen problémám nem volt, pedig nem 10-zel közlekedem. Szóval a fékkel nincs gond, és szerencsére a gumikkal sem. Lehet, hogy neked nem volt szerencséd ezzel a gumival. Én sokkal jobban félek attól, hogy én megállok, de a mögöttem jövő nem bír lefékezni csúszós úton.
Először meg is lepődtem, mikor havas úton befékeztem és az ABS-szel szépen megállt a kocsi. Lehet, hogy ha extrém módon használja az ember, akkor csúszkál, de normális használat mellett nem volt gond vele.http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
A nyárival úgy próbálkoztam, hogy körforgalomba "kicsit" gyorsabban hajtottam be. A cuccok már rég repültek a kocsiban, de oldalirányban nem csúszott meg egy kicsit sem. Talán az is sokat jelent, hogy sportfutómű van a kocsi alatt (gyárilag tették bele, nem sufnituning).
Természetesen satuzni direktbe nem szoktam, de szükség miatt már megtettem párszor. Akkor sem volt gond.A télivel egyébként csak annyi a bajom, hogy baromira alulkormányzottá válik a kocsi, de ez is inkább csak azért van, mert hozzászoktam a szélesebb gumikhoz.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
Valószínűleg nálam okosabb emberek meg tudják magyarázni, én csak annyit érzékelek, hogy a megszokott tempóval nem tudok bekanyarodni a keskenyebb gumival, tolja a kocsi kifelé az orrát, de a gumi maga nem csúszik meg. Ha átszerelem a gumikat, mindig hozzá kell szoknom a keskenyebbhez, vissza kell vennem a tempóból.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
Új hozzászólás Aktív témák
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- MárkaLánc
- Jogász topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Steam Trade (csak csere!)
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen