Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
"a fogyasztók 71 százaléka szerint a chatbotok alkalmatlanok komplex ügyfélproblémák megoldására"
Sajnos az én tapasztalataim a support-osokkal, helpdesk-esekkel viszont az, hogy ők sem... Általában fogalmuk sincs a "saját" termékeikről, leginkább a kérdéseket sem szokták megérteni, majd sablonválaszokkal szórakoztatnak, amiknek semmi közük a problémához. Persze amíg az ilyen állások kiírásaiban elég sokszor az van, hogy beszéljen lehetőleg minden nyelven aztán ennyi, nem kell érteni semmihez. Szakmai végzettség az előnyöknél van feltüntetve, nem az elvárásoknál.
Nem védem ezt a chatbot baromságot, attól függetlenül írom.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest