Hirdetés

2018. szeptember 22., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor7th


gabor7th
(őstag)

"Az Accenture egy új kutatása szerint a gyártók túlnyomó többsége a mesterséges intelligenciához (AI) fordul, hogy új képességekkel ruházza fel termékeit és szolgáltatásait. A 6 iparágban, világszerte 500 gyártóvállalat megkérdezésén alapuló felmérés egyik fontos tanulsága, hogy az AI – különösen mobil számítástechnikával és big data elemzéssel ötvözve – képes befolyásolni a vállalatok alaptevékenységét, a dolgozói- és ügyféltapasztalatokat, vagy akár az üzleti modelleket is." - Ehhez a minek kellett kutatás?Mindenki tudja.

A felmérés eredményei szerint a vállalatoknak egy négy szakaszból álló utat kell bejárniuk a AI sikeres alkalmazásához:

- hisznek az AI-ban és a termékek digitális megújításához szükséges képességekben -Mindenki tudja.
- kialakítanak egy víziót arról, hogyan hasznosítják az AI-t a meglévő kínálatukban - Mindenki tudja.
- erőforrásokat biztosítanak a termékek AI fejlesztéséhez - Mindenki tudja.
- végrehajtják a digitális újragondoláshoz szükséges elképzeléseket - Mindenki tudja.

"Ám a kutatás szerint még csak egy kis részük sajátítja el nagy léptékben az új technológiát."

Igazából még egy se, mert nem létezik mesterséges intelligencia.

"AI fejlesztését, de csak 16%-a rendelkezik átfogó AI stratégiával, a válaszadók csupán 5%-a biztosít erőforrásokat az AI-alapú termékfejlesztésekhez, illetve csak 2% használja nagyobb léptékben az AI megoldásokat."

Tipikusan nem az a fejlesztés amit akárki megengedhetne magának. Persze ha a bullshit AI-ra gondolnak az más.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#2) gabor7th


gabor7th
(őstag)

Ritka dolog, de van, hogy bevallják, hogy ez az egész csak egy buta hype.

A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu

(#3) Sinesol


Sinesol
(őstag)

Arról nem is beszélve, hogy egyelőre nem is létezik AI, csupán ügyesen megírt programokkal próbálják a látszatát kelteni és minél több pénzt behúzni.

[ Szerkesztve ]

(#4) Slack válasza Sinesol (#3) üzenetére


Slack
(kvázi-tag)

+1
Nem AI -ról van szó, hanem adatbányászatról. És valóban, ha egy cég elkezdi elemezni a rendelkezésre álló adatokat és eltöpreng rajta, hogy min lehetne javítani, akkor javulni fog a teljesítménye. Nincs itt semmi látnivaló...

(#5) cami][us válasza Sinesol (#3) üzenetére


cami][us
(senior tag)

Errefelé keverik az AGI-t az AI-val. :U

I'm ayy lmaoing @ your life

(#6) btprg válasza gabor7th (#2) üzenetére


btprg
(kvázi-tag)

+1

Szerintem nem, csak előbb bevezették és intenzíven találkoztak a csődjével és mivel ők a Nyugat nincs bennük a késztetés, hogy gondolkozás nélkül, mindenáron másolják a Nyugatot, hisz ők a Nyugat. Bizony.

Ez hatalmas :DD

TYAN TAHOE-II (2x Pentium II 266MHz) - ELSA S3 Vision864 - Provideo Voodoo2 SLI - Sound Blaster 16 - Windows NT 4.0 & Windows 95

(#7) BatchMan


BatchMan
(senior tag)

A cikkben 6x szerepel a cég neve. Remélem megjegyeztétek.
(x) a jele az ilyesminek.

(#8) Visormail válasza gabor7th (#2) üzenetére


Visormail
(PH! addikt)

"a fogyasztók 71 százaléka szerint a chatbotok alkalmatlanok komplex ügyfélproblémák megoldására"

Sajnos az én tapasztalataim a support-osokkal, helpdesk-esekkel viszont az, hogy ők sem... Általában fogalmuk sincs a "saját" termékeikről, leginkább a kérdéseket sem szokták megérteni, majd sablonválaszokkal szórakoztatnak, amiknek semmi közük a problémához. Persze amíg az ilyen állások kiírásaiban elég sokszor az van, hogy beszéljen lehetőleg minden nyelven aztán ennyi, nem kell érteni semmihez. Szakmai végzettség az előnyöknél van feltüntetve, nem az elvárásoknál.

Nem védem ezt a chatbot baromságot, attól függetlenül írom.

[ Szerkesztve ]

(#9) attila9988 válasza Visormail (#8) üzenetére


attila9988
(PH! addikt)

Sajnos az én tapasztalataim a support-osokkal, helpdesk-esekkel viszont az, hogy ők sem...

Saját tapasztalat meg nem nevezett bankkal. Észrevettem a netbank -ban egy problémát, és megoldást kerestem rá. Az ügyfeles fickó kérte a kártyát, aztán megnézte ugyanott, ugyanúgy, ahogy én... és azt tapasztalta hogy jéééé tényleg... sajnálja de a többi adatot ő nem látja..
Na ne vicceljen már... mondtam neki. Csak azt tudja megnézni amit én is? Ezután elment hátra a főnökhöz és kiderült, hogy mégis meg tudja... :)
Ha újonc lett volna, ez nem is gond... de állítólag hosszú évek óta ott dolgozik.

„Csak a kis titkokat kell rejtegetni, a nagyok titokban maradásának biztosítéka a köznép hitetlensége” (Marschall McLuhon)

(#10) Visormail válasza attila9988 (#9) üzenetére


Visormail
(PH! addikt)

Egy ügyvéd felhívta valamelyik állami kutyagumi supportját, hogy az egyik programjuk ami kellene az ügyintézéshez nem települ fel a gépre. Az ember letöltetett vele egy teamviewert, rálépett a gépre, megnézte, nem tudta ő se telepíteni. Közölte, hogy nem jó a gép, mert ehhez a programhoz 100Mbit kell, majd letette.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.