Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buherton

    őstag

    válasz yerico #2 üzenetére

    Viszont remélem, hogy ennek a tudatában rájössz, hogy a média mennyire eltorzítja a híreket, és hogy az ami törént közel sem ugyanaz, amit írnak.

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • osztraksajt

    őstag

    válasz yerico #2 üzenetére

    Még a legoptimistább becslések is két év rendszerkiépítésről szóltak amit a nagysikerű T-systems is hangoztatott, ráadásul egy durván ötször drágább rendszert ajánlgatva, hogy rajtuk kívül úgysincs senkinek elég mérnöki kapacitása hogy megoldja, és az üzemeltetés is többszörösébe került volna. Ehhez képest tényleg lenyűgöző a megvalósítás.

    Fuvarszervezéssel is foglalkozom, nyilván nem esik jól fizetni a fuvarozóknak, de amerre mentek előtte már szinte mindenhol máshol is kellett fizetni, Szlovákoknál, Osztrákoknál, Németeknél, Olaszoknál stb. Bár az árról lehet vitatkozni mert tényleg elég drága a kilométerdíj, viszont itthon meg vágták szét az utakat a filléres matricával. Lejöttek a Szlovák kamionok Győrnél, visszamentek Kassánál, itt nem tankoltak csak vettek egy éves matricát fillérekért az útjavítást meg fizettük a mi adónkból.

    De biztos igazad van, itthon minden csak szar lehet, még amiben gyakorlatilag világrekordot döntöttünk azt is húzzuk le. Szerintem viszont joggal lehetünk rá büszkék, a németeknél csak a !!!tesztidőszak!!! több mint hatszor addig tartott mint itthon a komplett kiépítés. Az hogy volt benne az a nagyjából 2 hét csúszás (ami valójában csak 3 nap volt, mert az anomáliák a harmadik napon pár ezrelékre estek) az szerintem nem a világvége.

    De szoktam ajánlani akik azt hiszik hogy itthon minden szar és kint meg minden csodálatos azok nézzenek utána a berlini reptér építésének és annak körülményeinek is.

  • yerico

    senior tag

    válasz yerico #27 üzenetére

    Egyébként éles határidőre az alkalmazás mindig elkészül. Csak legfeljebb a fele funkció nem lesz benne, a másik fele meg hibás lesz :(

  • #79335424

    törölt tag

    válasz yerico #28 üzenetére

    Na, a hibákat még nem is említettem. Ha az M3 elején, a Shellen azt ütöm be, hogy Szentmihályi út, akkor nem számol díjat. Már ráírták az automatára, hogy mit kell beütni helyette.

    Volt 5 köröm Temesvárra. 7,5 tonnával át lehet menni Kiszombornál. Erre 5x160 ezer bünti jött ki a főnöknek, mert nem azon az úton mentem, amire a jegyem szólt. 1db út van, azon kívül legfeljebb a kukoricásban mehettem volna.

    Balaton Sound -ra vittem naponta árut. Zamárdi, Ponty utca. Semmilyen tiltás nincs, de képtelen voltam megadni a gépnek, hogy a Zamárdi lehajtóra adja az útvonalat. Ehelyett elvitt a völgyhídig, onnan pedig hátulról, a szántódi rév felől akart bevinni. A Zamárdi lehajtó után van egy 700m -es!!! fizetős szakasz a vasúti átjáróig. Tehát:
    1. küzdök tovább a géppel, miközben már rég úton kéne legyek.
    2. fizetem a 160 büntit, ha azon a 700m -en kifogok egy ellenörző kocsit
    3. Balaton körüli sétaautózást tartok egy megrakott kamionnal és fizetem a költségeit, mert a főnök nem érti, hogy mitől lett napi 40km -nyi túlfogyasztásom.

    Csepelről indultam M7 -re. Utolsó (ÖMV) kút a nulláson, automata üzemen kívül. És most???
    Ezek mind szoftveres hibák. Kis hozzáértéssel símán lehetett volna egy sokkal felhasználóbarátabb szoftverkörnyezetet is kialakítani. Komolyan mondom, rengetegszer fordult meg a fejemben, hogy miért nem áll most mellettem az az idióta szakbarbár, aki ezt így találta ki. Aztán rájöttem, hogy rosszabb lenne, ha ott lenne, mert a súlyos testi sértést drágán mérik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák