Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -szp-

    aktív tag

    A címadási stratégiánk az olvasói igények és szokások változásával párhuzamosan, azonos irányba halad. Az utóbbi időben ha egy gazdasági jelentésről számolunk be, és nem találunk ki neki valamilyen blikkfangos vezetőt, a kutya sem olvassa el. Viszont ha csavarunk a címen, akkor jönnek a kattok és párbeszéd is gyakorta kialakul a kapcsolódóban.
    Jelen esetben valóban többféle anyag lapulhatott a címadás mögött, én nem érzem, hogy óriási lyuk tátongana a tartalom és annak neve között. Az Apple a közösségi médiában (Twitter), nyilvánosan is hajlandó megvitatni hibákat, problémákat, azokra nyilvános választ ad, nálam belefér a szennyes teregetésébe, mivel egy olyan vállalatról van szó, ahol a korábbi gyakorlat szerint szemrebbenés nélkül közölték a felhasználókkal, hogy rosszul fogják a telefont.

    [ Szerkesztve ]

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

Új hozzászólás Aktív témák