Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Szerintem ez is jobban fog szintekre oszlani a jövőbe.
A sofőr nélküli taxi xFt/km lesz. A Sofőrős meg xx FT.
A vezetővel rendelt kocsinál a csomagpakolás és egyéb szolgáltatás lesz feláras.
Itt is egy magasabb szintet kell majd megugrani aki sofőr akar lenni.
Az olcsó szolgáltatás meg vezető nélküli lesz.
De pl egy taxis vállalkozónak lehet több autója is,
De minden taxisnak lehet egy saját autója, csak nem ül benne.
Érdekesen alakulhat a jövő... -
csongi
veterán
Azért lesz olcsóbb a "vezető" nélküli, mert egy emberrel kevesebb költsége lesz a "vezetővel"( pontosabban fogalmazva, járműhöz rendelt alkalmazottal) rendelkező járműhöz képest.
Arról az állapotról beszélek, mikor már nem opció lesz az önvezető jármű hanem alapból ezek lesznek kaphatóak.
Persze sok sok jogi szabályozás és egyéb fogja ezt az állapotot megelőzni, de jelen állás szerint pár 10 év és általánosnak lesz mondható a jobbléti társadalmú országokban. -
-
csongi
veterán
Altalanos kerdes.
Miert zarja ki a kezelo jelenletet egy onvezeto jarmu?
Vezetni nem kell az bernek, ennyi.
De ezen kivul minden mast csinalnia kell.
Pont az ilyeneket amit irtal.
De sok minden mast is, a tabkolastol a kereknyomason a vamkezelesen keresztul sok sok mindent.
Utkozbe meg lehet aludni. Vagy tanulni, vagy barmi mast. Atalakulas ele nez a kozlekedes. Mar regota meghaladja az ember rendszeret a kozlekedes.
Csupan nagyon mehez ezt beismerni, mert az ego es a hiusag felulirja. .